Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (72)Книжкові видання та компакт-диски (46)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛИТОВК$<.>+<.>A=ИРИН$<.>+<.>A=ВАЛЕНТИНОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Литовка В. А. 
Трансформація корпоративної культури підприємств металургійної промисловості в умовах інноваційного розвитку: автореферат дис. ... д.філософ : 051 / В. А. Литовка. — Б.м., 2024 — укp.

В роботі проаналізовано теоретико-методологічні підходи до трактування сутності корпоративної культури та інноваційного розвитку, виявлено відсутність категоріального оформлення поняття «корпоративна культура», сформовано понятійний ряд категорій з огляду на їхню здатність відображати сутність явища через зовнішні, видимі форми економічних відносин і відтворювати ті її сторони, що не лежать на поверхні існуючих зв’язків. Корпоративну культуру визначено як надіндивідуальне явище, невидиме «тіло» або «корпус» організації, що передбачає об’єднання індивідуумів у певну групу з метою досягнення визначених спільних цілей і, водночас, як складну динамічну ієрархічну систему формальних (місія, бачення) та неформальних (цінності, соціальні взаємозв’язки, рольові моделі, ритуали, важливі історії в компанії) елементів, які змінюються під впливом внутрішнього та зовнішнього середовища функціонування компанії. Здійснено системну характеристику найбільш розповсюджених в економічній науці методичних підходів до діагностики корпоративної культури, доведено доцільність використання у вітчизняній практиці методики OCAI К. Камерона та Р. Куінна з огляду на її спроможність оцінювати корпоративну культуру за широким спектром параметрів, а саме: ключові особливості, організаційне лідерство, управління персоналом, об’єднуюча сутність організації, стратегічна спрямованість, критерії успіху. Охарактеризовано сутність концепцій цифрової та зеленої економіки, виявлено особливості впливу цифровізації та екологізації на металургійне виробництво. Розроблено аналітичний інструментарій діагностики рівня інноваційного розвитку металургійної промисловості України, який базується на системі показників, що містить як традиційні індикатори економічного та інноваційного потенціалів підприємства, так і додаткові, що дозволяють врахувати екологічний, «розумний», інформаційно-комунікаційний та «євроінтеграційний» (ступінь наближеності галузі до європейського зеленого курсу) потенціали компанії.Продемонстровано роль корпоративної культури у сприянні інноваційному розвитку металургійної промисловості, обґрунтовано її визначальний вплив на формування й реалізацію довгострокових стратегійметалургійних підприємств в умовах смарт виробництва, необхідності підвищення їхньої екологічної ефективності та досягнення цілей сталого розвитку. На основі врахування специфіки металургійної промисловості запропоновано поняття «корпоративна культура інноваційного типу металургійних підприємств» як динамічної ієрархічної системи формальних і неформальних елементів, що відповідають цілям сталого розвитку, потребам розбудови цифрової й зеленої економіки через інноваційне виробництво в металургії на основі процесів діджиталізації, смартизації, екологізації (декарбонізації)^UThe paper analyzed the theoretical and methodological approaches to the interpretation of the essence of corporate culture and innovative development, revealed the lack of categorical design of "corporate culture" concept, formed a conceptual series of categories in view of their ability to reflect the essence of the phenomenon through external, visible forms of economic relations and reproduce its aspects, which do not lie on the surface of existing connections. Corporate culture is defined as a supra-individual phenomenon, an invisible "body" or "corpus" of the organization, which involves uniting individuals in a certain group with the aim of achieving defined common goals and, at the same time, as a complex dynamic hierarchical system of formal (mission, vision) and informal (values, social relationships, role models, rituals, important stories in the company) elements that change under the influence of the internal and external environment of the company's functioning. A systematic characterization of the most widespread methodological approaches to the diagnosis of corporate culture in economic science has been carried out, the expediency of using OCAI methodology of K. Cameron and R. Quinn has been proven in domestic practice due to an ability to assess corporate culture according to a wide range of parameters, namely: key features, organizational leadership, personnel management, unifying essence of the organization, strategic orientation, success criteria. The essence of digital and green economy concepts is characterized, the peculiarities of digitalization and environmentalization impact on metallurgical production were revealed. Developed an analytical toolkit for diagnosing the level of innovative development of the metallurgical industry of Ukraine, which is based on a system of indicators, containing both traditional indicators of the economic and innovative potential of the enterprise, and additional measuring devices, which allow taking into account the company's ecological, "smart", information and communication, and "European integration" (the degree of proximity of the industry to the European Green Deal) potentials. The role of corporate culture in promoting the innovative development of the metallurgical industry is demonstrated, its determining influence on the formation and implementation of long-term strategies of metallurgical enterprises in the conditions of smart production, the need to increase their environmental efficiency and the achievement of sustainable development goals is justified. On the basis of taking into account the specifics of the metallurgical industry, the concept of "corporate culture of an innovative type of metallurgical enterprises" is proposed as a dynamic hierarchical system of formal and informal elements that meet the goals of sustainable development, the needs of building a digital and green economy through innovative production in metallurgy based on the processes of digitalization, smartization, and environmentalization (decarbonization).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського