Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (65)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузнєцов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Кузнєцов М.А. 
Емоційна пам'ять у мнемічній системі особистості: автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / М.А. Кузнєцов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Здійснено методологічний та історико-психологічний аналіз концепцій, створених різними психологічними школами та напрямками. Розглянуто можливості й обмеження в організації експериментальних і психодіагностичних досліджень емоційної пам'яті. Проаналізовано її вплив на інформаційний зміст і структуру перцептивного процесу. Розглянуто функціонування емоційної пам'яті в розумовому процесі, у структурі емоційного інтелекту, структурі мовленнєвого механізму. Теоретично проаналізовано й емпірично вивчено основні форми емоційних переживань як результати функціонування емоційної пам'яті суб'єкта. Показано функції даної пам'яті різних видів на різних етапах діяльності. Розвинуто положення, що емоційна пам'ять бере участь у процесі інформаційної взаємодії особистості з середовищем. Вона виконує функції, завдяки яким особистість усталює свою цілісність, розширює межі свого буття та знаходить суб'єктивну історію (біографію та життєвий шлях). Розкрито основні закономірності онтогенезу емоційної пам'яті. Розроблено структурно-функціональну модель даної пам'яті як компонента мнемічної особистості, що виконує функцію пов'язування когнітивних змістів психіки зі смисловими увореннями особистості. Запропоновано систему методичних рекомендацій, яка передбачає використання структурно-функціональної моделі емоційної пам'яті та спрямована на оптимізацію використання емоційного потенціалу особистості за умов розв'язання різноманітних життєвих задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.125 +
Шифр НБУВ: РА356788

Рубрики:

      
2.

Кузнєцов М.М. 
Застосування імпульсного магнітного поля для знеміцнювання металів та сплавів у технологічних процесах холодної обробки металів тиском: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.05 / М.М. Кузнєцов ; Донбас. держ. машинобуд. акад. — Краматорськ, 1999. — 35 с. — укp.

Дисертація присвячена питанню використання процесу знеміцнювання металів і сплавів під впливом імпульсного магнітного поля для інтенсифікації технологічних процесів холодної обробки металів тиском. В роботі розглянуто застосування імпульсного магнітного поля у технологічному процесі не як силового чинника, а як знижуючого опір деформації металів і сплавів. Показано, що даний спосіб знеміцнювання є аналогічним знеміцнюванню, одержуваному під впливом імпульсів струму. Запропоновано методику розрахунку знеміцнювання під впливом імпульсного магнітного поля і струму на основі розрахунку термопружних напруг, які виникають у циліндричному провіднику. Показано, що ці напруги є основною причиною розглянутого знеміцнювання. Основні результати роботи знайшли промислове застосування при розрахунку і проектуванні технологічних режимів процесу волочіння зі стимуляцією імпульсами магнітного поля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П534.5,022

Рубрики:

      
3.

Кузнєцов М. О. 
Моделі та методи підвищення контролепридатності схем на FPGA та достовірності результатів в цифрових компонентах систем критичного застосування / М. О. Кузнєцов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена питанням покращення цифрових компонентів, спроектованих на FPGA з LUT-орієнтованою архітектурою для систем критичного застосування. Пропонуються моделі та методи підвищення контролепридатності схем цифрових компонентів і достовірності обчислюваних результатів на основі багатоверсійності програмного коду FPGA проектів для запобігання накопиченню прихованих несправностей та їх прояву в нормальному й аварійному режимі, відповідно. Розроблено та досліджено моделі створення версій програмного коду з інвертуванням пам'яті LUT та перестановкою її бітів. Розроблені моделі покращують версійну надмірність рішень та дозволяють вибирати версії для підвищення контролепридатності схем і достовірності результатів при збереженні апаратної реалізації проекту. На основі цих моделей розроблено методи підвищення контролепридатності схем і достовірності результатів для домінуючої константної несправності пам'яті LUT вузлів, несправності замикання адресних входів LUT вузлів та усунення прихованих несправностей їх виявленням та маскуванням відповідно в нормальному та аварійному режимі.^UThe dissertation is devoted to the issues of improvement of digital components designed on FPGA with LUT-oriented architecture for safety-related systems. Models and methods for enhancing the checkability of digital component circuits and the trustworthiness of calculated results are proposed based on the multi-version program code of the FPGA projects to prevent the accumulation of hidden faults and their manifestation in normal and emergency mode, respectively. Models for creating program code versions with inverting LUT memory and rearranging its bits have been developed and investigated. The developed models improve the version redundancy of the solutions and allow to choose the versions to increase the checkability of the circuits and the trustworthiness of the results while maintaining the hardware implementation of the project. On the basis of these models, methods for increasing the checkability of circuits and the trustworthiness of the results for the dominant constant memory failure of LUT units, the fault of closing the address inputs of LUT units and the elimination of hidden faults by their detection and masking respectively in the normal and emergency mode were developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Діаб Н. .. 
Предиктори почуття цінності власного життя у студентів / Н. .. Діаб. — Б.м., 2021 — укp.

1. Об'єкт – почуття цінності власного життя в юнацькому віці; мета – розкрити структуру, динаміку і предиктори прояву почуття цінності власного життя у студентів; методи – теоретичні (аналіз, систематизація та узагальнення), емпіричні, математико-статистичні методи обробки даних; новизна – вперше виявлені вікові та статеві особливості прояву та підстави для переживання почуття цінності власного життя у студентів; вперше встановлені варіанти смислових систем, які відтворюються в асоціативному експерименті і беруть участь у визначенні спрямованості переживання почуття цінності власного життя; вперше виявлені компоненти структури переживання почуття цінності власного життя – «влада, статус, багатство», «оптимізм», «здоров'я», «самоконтроль, інформація, саморозвиток», «близькі стосунки, сім'я, затребуваність», «дистанціювання від людей»; вперше встановлено систему темпоральних (образи майбутнього, позитивного минулого, гедоністичного сьогодення), когнітивних (базисні переконання у справедливості, контролі, позитивності образу Я), емоційних (відсутність ознак вегетативності, емоційного виснаження, авантюризму), мотиваційних (відсутність схильності укладання власного життя в вузькі рамки, схильність досягнути досконалості та невразливості, потреба у партнері, що керує), поведінкових (залученість, копінг-стратегії «пошук соціальної підтримки», «уникнення», «емоція», «вирішення завдань») та екзистенційно-смислових (самодистанціювання) предикторів, які детермінують тип переживання почуття цінності власного життя у студентів («зближення» чи «дистанціювання»); уточнено комплекс методик психодіагностики структури почуття цінності власного життя; розроблено та стандартизовано авторський опитувальник компонентів почуття цінності власного життя у студентів; уточнені вікові особливості прояву предикторів почуття власного життя у студентів; уточнено психологічний конструкт «типи переживання почуття власного життя у студентів («зближення» і «дистанціювання»)»; розширено уявлення про критерії неоптимальності переживання почуття цінності власного життя у студентів; розширено уявлення про шляхи оптимізації почуття цінності власного життя у студентів (переорієнтація з дистанціювання на зближення з іншими людьми); набули подальшого розвитку засоби психологічного супроводу процесу зміцнення почуття цінності власного життя у студентів за допомогою соціально-психологічного тренінгу; результати – розроблено психодіагностичний комплекс для вивчення почуття цінності власного життя; побудовані регресійні моделі для прогнозування типу переживання почуття цінності власного життя у студентів; розроблена програма психолого-педагогічного супроводу, для оптимізації переживання цінності власного життя за рахунок розвивального впливу на когнітивну, емоційно-вольову, мотиваційну та смислову сферу особистості студента. Положення і результати роботи можуть бути використані у ході професійної підготовки та підвищенні професійного рівня практичних психологів. Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес закладів вищої освіти України; галузь – психологія.^UThe object is a sense of the value of one's own life in adolescence; the goal is to reveal the structure, dynamics and predictors of the manifestation of a sense of value of students' own lives; methods – theoretical (analysis, systematization and generalization), empirical, mathematical and statistical methods of data processing; novelty – age and sex features of manifestation and grounds for experiencing a sense of value of students' own lives are revealed for the first time; variants of meaning systems, which are reproduced in an associative experiment and participate in determining the orientation of experiencing a sense of value of one's own life, have been established for the first time; components of the structure of experiencing a sense of value of one's own life – "power, status, wealth", "optimism", "health", "self-control, information, self-development", "close relationships, family, demand", "distance from people" – are discovered for the first time; a system of temporal (images of the future, positive past, hedonistic present), cognitive (basic beliefs in fairness, control, positivity of the SELF image), emotional (lack of signs of vegetation, emotional exhaustion, adventurism), motivational (lack of tendency to put your own life in a narrow framework, tendency to achieve perfection and invulnerability, need for a managing partner), behavioral (engagement, coping strategies "finding social support", "avoiding", "emotion", "solving problems") and existential (self-styling) predictors that determine the type of experience of feeling the value of students' own lives ("rapprochement" or "distancing") is established for the first time; a set of methods for psychodiagnostics of the structure of the sense of value of one's own life is refined (author's questionnaire of components of sense of value of students' own lives is developed and standardized); age-specific features of the manifestation of predictors of the sense of students' own lives are refined; the psychological construct "types of experiencing the sense of students' own lives ("rapprochement" and "distancing")" is refined; understanding of the criteria of nonoptimality of experiencing a sense of value of students' own lives is expanded; understanding of ways to optimize the sense of value of students' own lives (reorientation from distancing to rapprochement with other people) is expanded; the means of psychological support of the process of strengthening the sense of value of students' own lives through socio-psychological training are received further development; results – a psychodiagnostic complex for studying the sense of value of one's own life has been developed; regression models for predicting the type of experience of a sense of value of students' own lives have been built; a psychological and pedagogical support program for optimization the experience of the value of one's own life due to the developing influence on the cognitive, emotional-will, motivational and semantic sphere of the student's personality has been developed. The provisions and results of the work can be used in the training and professional development of practical psychologists. The results of the dissertation study have been introduced into the educational process of higher educational institutions of Ukraine; area – psychology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського