Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (130)Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кравченко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Кравченко Т.В. 
Аналіз соціально-економічної ефективності формування та використання оборотного капіталу в управлінні підприємством: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Т.В. Кравченко ; Житомир. держ. технолог. ун-т. — Житомир, 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність оборотного капіталу, його властивості як об'єкта аналізу, з врахованням теоретико-економічного, управлінського та обліково-фінансового аспектів. Встановлено необхідність і розроблено методику аналізу соціально-економічної ефективності формування та використання оборотного капіталу з урахуванням особливостей функціонування підприємств, що забезпечує комплексність аналізу та підвищує раціональність управлінських рішень за його результатами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)306.952.1-572-21
Шифр НБУВ: РА371921 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кравченко Т.Г. 
Комплекс макроеконометричних моделей прогнозування економічного розвитку України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Т.Г. Кравченко ; НАН України. Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Висвітлено проблеми економетричного моделювання економічного розвитку України за умов становлення ринкових відносин. Розроблено методологічні засади системного дослідження економіки України. Змодельовано та побудовано комплекс макроеконометричних моделей прогнозування економічного розвитку України на основі положень економічної теорії, системного аналізу й економетричного моделювання. Досліджено прогнозні якості комплексу моделей на основі системи характеристик: кількісних, порівняльних та якісних. Запропоновано методику оцінки обсягів тіньової економіки в Україні за теперішнього часу і на перспективу. Описано сценарії моделювання економічного розвитку України, згідно з якими проведено прогнозно-імітаційні розрахунки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)230.38
Шифр НБУВ: РА314479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кравченко Т.Г. 
Оптимізація показань до вибору тактики лікування хвороби Крона тонкої і товстої кишок: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.03 / Т.Г. Кравченко ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемі лікування хвороби Крона тонкої і товстої кишок. Опрацьована тактика лікування хвороби Крона, вивчена ефективність препаратів будесоніду. Продемонстровано, що застосування високоефективних препаратів базисної терапії для лікування хвороби Крона сприяє мінімізації показань до оперативного лікування, а використання індексу Беста - об'єктивізації лікувальної тактики. Застосування в клінічній практиці розробленої тактики лікування дозволило покращити результати хірургічного лікування: збільшити частку економних резекцій кишківника, первинно-відновних і сфінктерозберігаючих операцій, знизити частоту післяопераційних ускладнень, рецидивів та летальності, поліпшити результати соціальної реабілітації оперованих пацієнтів. Визначені відносні показання до первинних операцій та оптимальні строки їх виконання. Показано, що оптимальним способом хірургічного лікування хвороби Крона є одномоментні органозберігаючі операції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.3

Рубрики:

      
4.

Кравченко Т.В. 
Статеве виховання школярів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці 20-30 років ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Кравченко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено основні підходи до вирішення проблеми статевого виховання школярів у вітчизняній педагогічній теорії та шкільній практиці 1920 - 1930-х рр. Проаналізовано вплив соціальних і політичних трансформацій на розвиток основних положень статевого виховання. Розкрито основні ідеї та педагогічні підходи до статевого виховання, висвітлено досвід їх реалізації у практичній діяльності школи, сім'ї, громадських організацій і дитячих об'єднань. З'ясовано, що О. Коллонтай, Н. Крупська, В. Ленін, А. Луначарський надавали перевагу соціально-класовим чинникам у статевому вихованні, визнавали пріоритетним соціальний аспект, а такі науковці, як Д. Азбукін, П. Блонський, Л. Виготський, А. Залкінд, М. Рубінштейн, Л. Сосюра обгрунтували необхідність поєднання соціального та біологічного чинників у процесі формування та розвитку особистості. Висвітлено погляди А. Залкінда щодо організації статевого виховання школярів на принципах системності, єдності навчання та виховання, урахування вікових особливостей розвитку дитини. Систематизовано напрями, форми та методи виховного впливу на формування статевої культури школярів у сім'ї, школі й піонерській організації у досліджуваний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + С421.358 +
Шифр НБУВ: РА363112

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Кравченко Т. В. 
Теоретико-методичні засади соціалізації дітей шкільного віку у взаємодії сім'ї і школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Т. В. Кравченко ; Ін-т пробл. виховання Нац. акад. пед. наук України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, соціально-педагогічної, педагогічної літератури, розкрито наукові погляди на зміст соціалізації. Досліджено особливості соціального становлення молодших школярів, підлітків і старшокласників. Охарактеризовано роль сім'ї та школи у соціалізації дітей шкільного віку, висвітлено сутність взаємодії сім'ї та школи як педагогічного феномену. Визначено сутність, структурні компоненти, критерії, показники та виявлено рівні соціалізованості дітей молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку, типи взаємодії сім'ї та школи. Доведено ефективність структурно-функціональної моделі підвищення рівнів соціалізованості школярів у взаємодії сім'ї та школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.51
Шифр НБУВ: РА374735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Кравченко Т.В. 
Фінансово-економічне регулювання розвитку агропромислового виробництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Т.В. Кравченко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Виявлено закономірності та тенденції розвитку підприємств сільського господарства, м'ясної, молочної та борошномельно-круп'яної промисловості, а також визначено, що фінансово-економічний стан більшості підприємств сільського господарства, молочної промисловості досить складний. Встановлено, що поряд із розробкою макроекономічних форм, методів підтримки, посиленної уваги вимагають питання наукового обгрунтування усіх функцій процесу управління на мікрорівні, особливо аналізу та регулювання. Удосконалено методичні підходи щодо формування головних елементів системи забезпечення процесу регулювання, до яких запропоновано віднести оцінку фінансово-економічного стану підприємств, а також групування фінансово-економічної рівноваги між джерелами надходження коштів та їх використанням. Розроблено модель та обгрунтовано напрямки фінансово-економічного регулювання розвитку агропромислового виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-93-21 +
Шифр НБУВ: РА323550

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Кравченко Т.А. 
Формування механізмів державного регулювання розвитку харчової промисловості: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Т.А. Кравченко ; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". — Запоріжжя, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено вплив механізму державного регулювання на стійкий розвиток харчової промисловості. Висвітлено цілі державного регулювання її розвитку. Установлено недоліки у законодавчій базі та діяльності органів державної влади, що гальмують розвиток харчової промисловості. Уточнено суть державного управління продовольчою безпекою. Досліджено дієвість адміністративно-організаційної структури управління у даній сфері. Запропоновоно модель регіональної концепції державного регулювання даної промисловості, удосконалено його механізм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)122:Л80 +
Шифр НБУВ: РА348681

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Кравченко Т. М. 
Підготовка фахівців з маркетингу у Великобританії / Т. М. Кравченко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації «Підготовка фахівців з маркетингу у Великобританії»науково обґрунтовано організаційно-педагогічні засади та особливості зміступідготовки майбутніх фахівців з маркетингу у Великобританії, а такожрозкрито можливості творчого використання прогресивних ідейбританського досвіду у підготовці вітчизняних фахівців з маркетингу.^UThe doctoral thesis «Training of marketing specialists in Great Britain»scientifically substantiates the organizational pedagogical foundations and featuresof the content of training future marketing specialists in the UK, and also reveals thepossibilities of creative use of progressive ideas of British experience in the trainingof Ukrainian marketing specialists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Кравченко Т. С. 
Правове забезпечення використання ділової репутації суб'єктів господарювання / Т. С. Кравченко. — Б.м., 2021 — укp.

Здійснено комлпексне, системне господарсько-правове дослідження правового забезпечення використання ділової репутації суб'єктів господарювання, що спрямовано на удосконалення чинного закондавства. Предметна область дослідження зосереджена авторкою навколо правового забезпечення використання ділової репутації суб'єктів господарювання. В ході дослідження уточнено визначеня поняття ділової репутації суб'єктів господарювання; конкретизовано ознаки поняття ділової репутації суб'єктів господарювання; уточнено показники діяльності, які впливають на формування ділової репутації суб'єкта господарювання; обґрунтовано, що в сфері господарювання відбувається комерціалізація ділової репутації шляхом використання належних суб'єкту господарювання об'єктів прав інтелектуальної власності (торговельні марки, комерційні найменування, промислові зразки), введення цих об'єктів до економічного обороту, здійснення інших дій щодо організації та провадження господарської діяльності, спрямованих на отримання прибутку; обґрунтовано, що у разі завдання шкоди іміджу, реноме, клієнтелі, престижу, іншим немайновим цінностям суб'єкта господарювання, об'єктом захисту виступатимуть пов'язані з цими цінностями охоронювані законом інтереси (законні інтереси), якщо такі порушення не поглинаються порушенням права на ділову репутацію суб'єкта господарювання, в іншому випадку об'єктом захисту виступатиме право на ділову репутацію суб'єкта господарювання; конкретизовано співвідношення понять ділової репутації та гудвілу; Конкретизовано напрями удосконалення законодавства України в сфері використання ділової репутації суб'єктів господарювання; конкретизовано поняття використання ділової репутації суб'єктів господарювання; узагальнено способи використання ділової репутації суб'єктів господарювання; узагальнено способи використання ділової репутації суб'єктів господарювання; обґрунтовано, що в процесі реорганізації господарських організацій ділова репутація суб'єкта, що реорганізується, не є об'єктом правонаступництва, а у новоствореної господарської організації виникає де-юре право на власну (нову) ділову репутацію, рівень якої може залежати від форми реорганізації та рівня ділової репутації суб'єкта, що реорганізується; уточнено положення про договірні форми використання ділової репутації суб'єктів господарювання; уточнено критерії визначення ефективного способу захисту права на ділову репутацію суб'єктів господарювання; узагальнено підстави захисту права на ділову репутацію суб'єкта у сфері господарювання; конкретизовано способи захисту права на ділову репутацію у сфері господарювання; конкретизовано критерії, що впливають на визначення розміру немайнової шкоди завданої діловій репутації господарюючого суб'єкта; доопрацьовано положення щодо презумпції спричинення немайнової шкоди суб'єкту господарювання внаслідок порушення права на ділову репутацію; узагальнено положення щодо складу правопорушення у вигляді дискредитації суб'єкта господарювання.^UA comprehensive, systematic economic and legal study of the legal support for the use of business reputation of business entities, aimed at improving the current legislation. The subject area of the research focuses on the legal support of the use of business reputation of business entities. The study clarifies the definition of the business reputation of business entities; the features of the concept of business reputation of business entities are specified; the indicators of activity that influence the formation of the business reputation of the business entity are specified; it is substantiated that in the field of management there is a commercialization of business reputation by using the objects of intellectual property rights belonging to the business entity (trademarks, trade names, industrial designs), introduction of these objects into economic turnover, implementation of other actions concerning the organization and carrying out economic activities aimed at making a profit; it is substantiated that in case of damage to the image, reputation, clientele, prestige, other intangible values of the business entity, the object of protection will be related to these values protected by law interests (legitimate interests), if such violations are not absorbed by violation of the right to business reputation of the business entity, otherwise the object of protection will be the right to business reputation of the business entity; the relationship between the concepts of business reputation and goodwill is specified; The directions of improvement of the legislation of Ukraine in the field of use of business reputation of business entities are specified; the concept of using the business reputation of business entities is specified; generalized ways to use the business reputation of business entities; generalized ways to use the business reputation of business entities; it is substantiated that in the process of reorganization of economic organizations the business reputation of the reorganized entity is not the object of succession, and the newly created economic organization has a de jure right to its own (new) business reputation, the level of which may depend on the form of reorganization and the level of business reputation of the reorganized entity; the provisions on contractual forms of using the business reputation of business entities have been clarified; the criteria for determining an effective way to protect the right to business reputation of business entities are specified; the grounds for protection of the right to business reputation of the subject in the field of business are generalized; specified ways to protect the right to business reputation in the field of management; the criteria influencing the determination of the amount of non-pecuniary damage to the business reputation of the business entity are specified; the provision on the presumption of causing non-pecuniary damage to an economic entity as a result of violation of the right to business reputation has been finalized; the provisions on the composition of the offense in the form of discrediting the business entity are summarized.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Кравченко Т. В. 
Формування громадянської ідентичності студентів закладів вищої освіти Великої Британії: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Т. В. Кравченко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації вперше представлено наукове осмислення проблеми формування громадянської ідентичності студентів у контексті вищої освіти Великої Британії. Виявлено, що в британському науково-педагогічному дискурсі досліджують історію та сучасний стан феномену громадянської ідентичності як сукупності ідентичностей чотирьох рівновеликих «націй» (англійців, шотландців, ірландців, валлійців). Встановлено, що аналізований науково-педагогічний дискурс сьогодення відображає дві історичні тенденції – становлення цілісної громадянської спільноти у Великій Британії та водночас разом з цим актуалізацію етно-націй на основі етнічних відмінностей за умови негласної заборони на націоналізм «титульної нації» англійців.З’ясовано, що громадянську ідентичність як реалізацію на практиці патернів морально-правової поведінки пов’язують з усвідомленням, осмисленням та емоційно-ціннісним наповненням і переживанням людиною своєї приналежності до спільноти громадян тієї чи іншої держави, а також з її проактивною участю у соціальному та політичному житті держави загалом та громади зокрема.У дослідженні під поняттям «громадянська ідентичність британського студента» розуміється динамічна, інтегративна характеристика особистості, що виявляється в соціально відповідальній поведінці та задоволенні потреб особистості в самоствердженні й самореалізації в суспільно значущій та/або суспільно політичній діяльності на основі ціннісного ставлення до певної громади зокрема та держави проживання загалом, комплексу знань з різних суспільних сфер і здатності до мультиперспективності. Виокремлено та схарактеризовано когнітивний, емоційно-ціннісний і праксеологічний компоненти громадянської ідентичності британського студента.Досліджено науково-педагогічне підґрунтя освітнього процесу з формування громадянської ідентичності британських студентів, яке представлено комплексним поєднанням здобутків: педагогіки громадянської залученості (забезпечує теоретично-методичні засади для організації та виконання студентами суспільно значущої діяльності); концепції дії (розглядає молодих людей як громадян-акторів змін сьогодення, а не лише майбутнього); критичної педагогіки (враховує моральну поведінку, колективну/соціальну діяльність, суб’єктивний/контекстний підхід, рефлексію і праксис).На підставі аналізу нормативних документів у сфері громадянської освіти студентів у вищій школі Великої Британії, осмислення й узагальнення науково-педагогічних здобутків британських педагогів виокремлено та схарактеризовано чотири організаційно-педагогічні умови формування громадянської ідентичності студентів університетів Великої Британії (актуалізація студентоцентрованого підходу до освітнього процесу; громадянська залученість студентської молоді до суспільно значущої діяльності; запровадження соціально-педагогічного співробітництва між університетами та місцевими громадами за посередництвом громадських організацій місцевого і національного рівнів; міждисциплінарне інтегрування англійської мови як державної) та форми і методи (зокрема інтерактивні проблемно-пошукові методи) їх реалізації на практиці. Здійснено порівняльний аналіз стану розробленості проблеми формування громадянської ідентичності студентів закладів вищої освіти Великої Британії й України, критеріями якого було обрано теоретичні засади розроблення досліджуваної проблеми в обох країнах та організаційно-методичне забезпечення формування громадянської ідентичності студентів британських й українських закладів вищої освіти. Окреслено перспективні напрями запозичення прогресивних ідей британського педагогічного досвіду в освітнє середовище України та розроблено рекомендації щодо їхнього конструктивного використання.^UThe thesis is the first attempt to give a scholarly insight into the problem of forming the civic identity of students in the context of higher education in Great Britain.It has been found that the history and current state of the phenomenon of civic identity as a set of identities of four equal “nations” (English, Scottish, Irish, Welsh) are being investigated in the British scholarly and pedagogical discourse. It has been established that the discourse under study reflects two historical trends – the formation of a coherent civil community in Great Britain and, at the same time, the actualization of ethno-nations based on ethnic differences under the condition of an implicit ban on the nationalism of the “title nation” of the English. It has been established that civic identity as the practical implementation of moral and legal behavior patterns is associated with the awareness, understanding and emotional and valuable content and experience of one’s belonging to the community of citizens of a particular state, as well as with its proactive participation in social and the political life of the country in general and the community in particular.In the study, the concept “civic identity of a British student” is viewed as a dynamic, integrative characteristic of an individual, which manifests itself in socially responsible behavior and satisfaction of the individual's needs for self-affirmation and self-realization in socially significant and/or socially political activities based on a valuable attitude to a certain community, in particular, and the state living in general, the complex of knowledge from various fields of society and the ability to multiperspectivity. The cognitive, emotional-value and praxeological components of the British student’s civic identity have been singled out and characterized.The scholarly and pedagogical foundations of the educational process aimed at forming civic identity of British students are researched into, representing a complex of acquisitions of: the pedagogy of civic involvement (provides theoretical and methodological foundations for the organization and performance of socially significant activities by students); the concept of action (considers young people as citizens-actors of changes in the present, not only in the future); critical pedagogy (takes into account moral behavior, collective/social activity, subjective/contextual approach, reflection and praxis).On the basis of the analysis of normative documents in the field of civic education of students in the higher education of Great Britain, the understanding and generalization of the scientific and pedagogical findings of British teachers, four organizational and pedagogical conditions for the formation of the civic identity of students of the universities of Great Britain have been distinguished and characterized (actualization of the student-centered approach to the educational process; civic involvement student youth to socially significant activities; the introduction of socio-pedagogical cooperation between universities and local communities through the mediation of public organizations at the local and national levels; interdisciplinary integration of English as a state language), and forms and methods (in particular, interactive problem-solving methods) of their implementation in practice.In accordance with the defined criteria (the theoretical foundations of the development of the researched problem in both countries, and organizational and methodological support for the formation of the civic identity of students of British and Ukrainian institutions of higher education), a comparative analysis of the state of development of the problem of forming the civic identity of students of higher education institutions of Great Britain and Ukraine has been carried out. Prospective directions for borrowing progressive ideas of British pedagogical experience into the educational environment of Ukraine have been outlined, and recommendations for their constructive use have been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського