Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (101)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Корж М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Корж М.В. 
Методи функціонального підходу у системі маркетингу на промисловому підприємстві (на прикладі АТ "НКМЗ"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.В. Корж ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 1999. — 22 с. — укp.

Проведено аналіз стану маркетингової системи на сучасному промисловому підприємстві в умовах переходу України до ринкових умов. Визначено місце функціонального підходу в системі маркетингу. Удосконалено систему вивчення функціонування продукції виробничого призначення. Розроблено методику визначення й аналізу рівня конкурентоспроможності промислової продукції на основі фукнціонального підходу в маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301.0-592

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Корж М. В. 
Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / М. В. Корж ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 38 с. — укp.

Досліджено концептуальні засади формування стратегій міжнародного маркетингу. Визначено роль міжнародного маркетингу у розвитку світогосподарської системи, вплив цінової політики на формування стратегій міжнародного маркетингу. Досліджено теоретичні імперативи глобалізації світової економіки, ідентифіковано загрози глобалізації з урахуванням рівня економічного розвитку країн. Проаналізовано вплив глобалізації на визначення напрямів розвитку світової економіки. Оцінено роль міжнародного маркетингу у розвитку бізнес-процесів світової економіки. Досліджено підходи до моделювання міжнародних бізнес-процесів з використанням маркетингової складової. Розроблено концептуальні засади розвитку міжнародного бізнесу на підставі використання маркетингових стратегій в глобалізованій економіці. Надано змістовну характеристику основних цінових стратегій міжнародного маркетингу, проведено моделювання цінової стратегії міжнародного маркетингу за умов глобалізаці. Запропоновано оптимізаційний механізм управління ціновою стратегією міжнародного маркетингу з урахуванням впливу глобалізації. Досліджено модифікації стратегій інноваційного розвитку країн світової економіки за умов глобалізації. Запропоновано концептуальні основи управління інноваційним розвитком на підставі використання стратегій міжнародного маркетингу. Обгрунтовано необхідність розробки та реалізації концепції інноваційного розвитку національних економік з використанням маркетингового підходу. Обгрунтовано необхідність системно-ситуативного підходу до розробки стратегій міжнародного маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111
Шифр НБУВ: РА377614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського