Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (240)Книжкові видання та компакт-диски (247)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=КОСТИН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Костиненко Т.В. 
Еволюція хронічної хвороби нирок та прогресування хронічної ішемічної хвороби серця, її профілактика, лікування та прогноз перебігу: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.37 / Т.В. Костиненко ; Держ. установа "Ін-т нефрології" АМН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Обстежено 234 хворих на хронічну хворобу нирок (ХХН) III - IV стадій та доведено, що частота хронічної ішемічної хвороби серця (ХІХС) у цих хворих є значно вищою, ніж у загальній популяції (77 % та 8,7 %). Установлено, що патологічні зміни, виявлені шляхом проведення електрокардіограми у спокої та позитивний результат здійснення добутамінової стрес-ехокардіографії (ДС-ЕхоКГ) є незалежним предикторами прогресування ІХС у хворих на ХХН III - V ст. Доведено доцільність тривалого застосування аторвастатину у разі ХХН III - V ступеня та дисліпідемії і/чи кардіоваскулярної хвороби (КВХ), що протягом 3-х міс. призводить до зниження загального холестерину (ЗХС) крові на 27,4 %, холестерину ліпопротеїдів низької щільності (ХС ЛПНЩ) - на 34,7 %, тригліцеридів (ТГ) - на 18 %. Для хворих на ХХН III - N ст., ІХС, ХСН I - II ступеня застосування триметазидину зменшує частоту нападів стенокардії, покращує толерантність до фізичного навантаження у 72 % пацієнтів. Установлено, що застосування бісопрололу за дози 7,5 мг мг/добу протягом 6 міс. для лікування пацієнтів з ХХН III - V ступеня з ХІХС і ХСН I - II ступеня сприяє підвищенню фактора ризику (ФР) на 25,1 %, зменшенню частоти серцевих скорочень на 26,9 %. Запропоновано шкалу кардіального ризику, яка дозволяє прогнозувати формування ІХС у пацієнтів з ХХН III - V ступеня. Предикторами прогресування ХІХС є попередні кардіальні події, індекс маси тіла, тривалість лікування на програмному гемодіалізі і вміст альбуміну у сироватці крові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р414-3 + Р410.11 +
Шифр НБУВ: РА364790

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Костинський Г.Б. 
Нейротканинні взаємовідносини в скелетному м'язі при різних способах його реіннервації (експериментально-морфологічне дослідження): Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.00.16 / Г.Б. Костинський ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2000. — 32 с. — укp.

Встановлено принципово важливі положення регенерації периферичної нервової системи, відновлення структури та функцій денервованого м'язу під час реіннервації. Визначено часові, кількісні та якісні нервово-м'язові взаємовідносини в динаміці реіннерваційного процесу за різних умов. З'ясовано та морфологічно обгрунтовано прийоми стимуляції регенераційних процесів, у т.ч. активацією сполучної тканини та використанням аутотрансплантованого нерву.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*698.34
Шифр НБУВ: РА312275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Костинець В. В. 
Державне регулювання економічним розвитком сфери туризму та гостинності. / В. В. Костинець. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі висвітлено теоретико-методологічні засади економічного розвитку сфери туризму та гостинності, в ході чого досліджено історію та теорію розвитку туризму та гостинності, визначено роль державного та приватного секторів в забезпеченні інноваційного комплексу в сфері туризму та гостинності, встановлено методологічні засади державного регулювання розвитком туризму та гостинності.Проведено аналіз сучасних тенденцій розвитку сфери туризму та гостинності, для чого здійснено аналіз особливостей розвитку ринку туристичних та готельних послуг в Україні, визначено проблеми та можливості сфери туризму та гостинності в умовах виклику поширення COVID-19 у зарубіжних країнах, проаналізовано процес державного регулювання розвитку сфери туризму та гостинності на світовому та національному рівнях.Досліджено процес розвитку сфери туризму та гостинності України в умовах діджиталізації національної економіки, в ході чого досліджено тенденції діджиталізації у сфері брендингу туристичних дестинацій, встановлено особливості використання інструментарію цифрового маркетингу в сучасних умовах функціонування сфери гостинності, визначено специфіку використання штучного інтелекту як елементу діджиталізації в сфері туризму та гостинності.Здійснено моделювання процесів розвитку сфери туризму та гостинності, в результаті чого запропоновано модель розвитку внутрішнього ринку туризму та гостинності України на основі науково-практичного підходу до кластеризації, здійснено моделювання ефекту відкладеного попиту на ринку туристичних послуг, розроблено модель реалізації ефекту відкладеного попиту у сфері гостинності в умовах кризи.Розроблено засади державного регулювання економічним розвитком сфери туризму та гостинності в Україні, в рамках чого запропоновано Концепцію державного регулювання економічним розвитком сфери туризму та гостинності в Україні, розроблено Стратегію регулювання економічним розвитком сфери туризму та гостинності в Україні, в якій висловлюється довгострокове бачення, керівні принципи, стратегічні елементи і цілі для просування сталого розвитку, безпечного та інклюзивного розвитку туризму в Україні і підвищення його привабливості як конкурентоспроможного туристичного напрямку світового рівня, запропоновано «дорожню карту» реалізації Стратегії державного регулювання економічним розвитком сфери туризму та гостинності України.^UThesis highlights the theoretical and methodological principles of economic development of tourism and hospitality, during which the history and theory of tourism and hospitality are studied, the role of public and private sectors in providing an innovative complex in tourism and hospitality, methodological principles of state regulation of tourism and hospitality.The author's analysis of modern tendencies of development of sphere of tourism and hospitality for what the analysis of features of development of the market of tourist and hotel services in Ukraine is carried out, the problems and possibilities of sphere of tourism and hospitality in the conditions of a call of distribution of COVID-19 in foreign countries and hospitality at the global and national levels.The author studied the process of development of tourism and hospitality in Ukraine in terms of digitalization of the national economy, during which the trends of digitalization in the field of branding of tourist destinations are studied, the peculiarities of using digital marketing tools in modern hospitality and hospitality.Modeling of tourism and hospitality development processes is carried out, as a result of which the model of development of the domestic tourism and hospitality market of Ukraine on the basis of scientific and practical approach to clustering is offered, modeling of the effect of deferred demand in the market of tourist services in a crisis.The principles of state regulation of economic development of tourism and hospitality in Ukraine have been developed, within which the Concept of state regulation of economic development of tourism and hospitality in Ukraine has been proposed, the Strategy of regulation of economic development of tourism and hospitality in Ukraine has been developed. strategic elements and goals for the promotion of sustainable development, safe and inclusive development of tourism in Ukraine and increase its attractiveness as a competitive tourist destination world-class, proposed a "road map" for the implementation of the Strategy of state regulation of economic development of tourism and hospitality in Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Костинець Ю. В. 
Управління розвитком ринку послуг на засадах маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки / Ю. В. Костинець. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню управління розвитком ринку послуг на засадах маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Розроблено методологічні положення та обґрунтовано прикладні аспекти управління розвитком ринку послуг на засадах маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки.Визначено гносеологічну та онтологічну сутність розвитку економічних систем. Досліджено еволюцію теорії і практики управління та еволюційний розвиток маркетингової концепції як наукової теорії і практики підприємницької діяльності. Охарактеризовано науково-методичні підходи до управління на засадах маркетингу та послуги як предмету суспільно-економічних відносин. Визначено місце сфери послуг в економічній системі. Встановлено інституціональні характеристики ринку послуг як маркетингової системи, визначено та змоделювано взаємозв'язки між четвертою промисловою революцією, цифровою економікою та нейроекономікою в процесі цифрової трансформації суспільства. Вивчено особливості розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації економіки. Запропоновано модель кластерного управління для ефективного розвитку ринку послуг в умовах цифрової трансформації економіки. Визначено передумови, чинники та тенденції розвитку ринку послуг в національній економіці.Проаналізовано середовище ринку послуг в умовах цифрової трансформації економіки. Проведено моделювання економічних процесів на ринку послуг як необхідна умова ефективного управління його розвитком. Досліджено стратегічні аспекти забезпечення безпеки ринку послуг в умовах цифрової трансформації. Визначено концептуальні засади управління розвитком ринку послуг в умовах цифрової трансформації економіки та розроблено кластерні стратегії та механізм їх реалізації для ринку послуг в умовах цифрової трансформації економіки.^UThe dissertation is devoted to the research of management of market development of services on the basis of marketing in the conditions of digital transformation of economy. Methodological provisions are developed and applied aspects of management of market development of services on the basis of marketing in the conditions of digital transformation of economy are substantiated. The epistemological and ontological essence of the development of economic systems is determined. The evolution of the theory and practice of management and the evolutionary development of the marketing concept as a scientific theory and practice of entrepreneurial activity are studied. Scientific and methodological approaches to management on the basis of marketing and services as a subject of socio-economic relations are characterized. The place of the sphere of services in the economic system is determined. The institutional characteristics of the services market as a marketing system are established, the interrelationships between the fourth industrial revolution, digital economy and neuroeconomics in the process of digital transformation of society are defined and modeled. The peculiarities of the development of the service sector in the conditions of digital transformation of the economy are studied. The model of cluster management for effective development of the market of services in the conditions of digital transformation of economy is offered. Preconditions, factors and tendencies of development of the market of services in the national economy are defined. The environment of the services market in the conditions of digital transformation of economy is analyzed. Modeling of economic processes in the services market as a necessary condition for effective management of its development is carried out. The strategic aspects of ensuring the security of the services market in the conditions of digital transformation are investigated. Conceptual bases of management of development of the market of services in the conditions of digital transformation of economy are defined and cluster strategies and the mechanism of their realization for the market of services in the conditions of digital transformation of economy are developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського