Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КОЛОМІЙЦЕВА$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=ЕДУАРДІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Коломійцева О.В. 
Психологічні особливості емоційного сприймання музики розумово відсталими дітьми: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.В. Коломійцева ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено особливості та рівні розвитку в розумово відсталих підлітків усвідомленого емоційного сприймання музики. Визначено найбільш значущі у корекційному відношенні психолого-педагогічні умови активізації інтелектуальної діяльності й емоційної сфери таких учнів у процесі музично-естетичного виховання. Розроблено систему спеціально організованої психолого-педагогічної роботи, показано її значення як суттєвої умови розвитку та корекції емоційної сфери у розумово відсталих підлітків на підставі формування емоційно-естетичного ставлення до музики. Розкрито властиву розумово відсталим учням специфіку слухання музики й емоційного реагування на неї. Обгрунтовано необхідність поетапного формування емоційно-естетичного ставлення до музики у таких дітей. Показано ефективність використання таких прийомів роботи, як музично-рольові ігри, психоемоційні етюди, вирішення різноманітних пізнавальних завдань на музичному матеріалі, які активізують мислення й уяву учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови корекційно-розвивальної роботи щодо формування емоційно-естетичного ставлення й усвідомленого емоційного сприймання музичних творів у розумово відсталих учнів 5 - 7-х класів допоміжної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю984.544 + Ч435.3 +
Шифр НБУВ: РА362296

Рубрики:

      
2.

Коломійцева Г.М. 
Удосконалення тактики вакцинопрофілактики кору, епідемічного паротиту і краснухи у дітей, народжених ВІЛ-інфікованими матерями: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.02 / Г.М. Коломійцева ; АМН України. ДУ "Ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В.Громашевського". — К., 2007. — 22 с. — укp.

Уперше проведено вивчення безпечності, імунологічної та епідеміологічної ефективності вакцинації проти кору, епідемічного паротиту та краснухи дітей віком 12 - 15 місяців, народжених ВІЛ-інфікованими матерями. Показано однаковий рівень сероконверсії щодо цих вірусів після вакцинації у таких дітей. Установлено зростання напруженості протикорового та протипаротитного імунітету головним чином за рахунок продукції антитіл на середньому рівні, а протикраснушного - за рахунок продукції антитіл на високому рівні. Визначено відсутність погіршення показників клітинної та гуморальної ланок імунітету у дітей, народжених ВІЛ-інфікованими матерями, у процесі імунної відповіді на коровий вакцинний антиген. Вивчено сучасний перебіг епідемічного процесу ВІЛ-інфекції/СНІД у Донецькій області. Надано комплексну характеристику епідемічного процесу кору, епідемічного паротиту та краснухи на етапі виконання Програми ВООЗ "Здоров'я - 21: Політика досягнення здоров'я для всіх у Європейському регіоні ВООЗ". Установлено значне погіршення епідемічної ситуації щодо ВІЛ/СНІД, зумовлене наявністю парентерального та статевого шляхів передачі ВІЛ, що сприяло збільшенню кількості дітей, народжених ВІЛ-інфікованими жінками. Показано активне залучення до епідемічного процесу кору, епідемічного паротиту та краснухи дітей віком до двох років, які своєчасно не одержали регламентовані щеплення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р194.2/3-395 +
Шифр НБУВ: РА354822

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського