Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (50)Книжкові видання та компакт-диски (82)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=КОВБАСЕНК$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=ВАСИЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ковбасенко С.В. 
Покращання показників багатоциліндрових бензинових двигунів з відключенням групи циліндрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / С.В. Ковбасенко ; Укр. трансп. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено зниження витрат палива за рахунок регулювання потужності багатоциліндрових бензинових двигунів відключенням групи циліндрів та зменшення викидів шкідливих речовин шляхом застосування рециркуляції відпрацьованих газів. З'ясовано математичну модель розрахунку робочого процесу та вихідних показників двигуна, розроблено методику визначення оптимальної степені рециркуляції відпрацьованих газів. З метою реалізації методики уточнено математичну модель руху автомобіля і проведено експериментальні дослідження щодо відключення групи циліндрів двигуна та застосування рециркуляції відпрацьованих газів, що дозволяють визначити оптимальний степінь рециркуляції, який забезпечує найменшу сумарну токсичність, зведену до викидів оксиду вуглецю, внаслідок незмінних економічних та енергетичних показників. Отримано значення оптимальної степені рециркуляції під час різних навантажень та режимів роботи, яке складає близько 5%.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-041
Шифр НБУВ: РА308877 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Голик А. В. 
Поліпшення показників транспортних засобів при переведенні дизелів у газодизелі удосконаленням системи живлення / А. В. Голик. — Б.м., 2020 — укp.

Метою дослідження є поліпшення екологічних та економічних показників транспортних засобів удосконаленням та налаштуванням газодизельної мікропроцесорної системи живлення шляхом регулювання фази впорскування газового палива. Для поліпшення паливно-економічних та екологічних показників автомобілів, що перебувають в експлуатації, розроблено газодизельну мікропроцесорну систему живлення. Розроблена система забезпечує роботу дизелів на суміші дизельного палива та стисненого природного газу за газодизельним циклом зі збереженням стандартної паливної системи. Дана система забезпечує можливість фазового регулювання подачі стисненого природного газу до дизеля. Проведено стендові та дорожні випробування вантажного автомобіля з дизелем з розробленою газодизельною системою живлення. В результаті експериментальних та розрахункових досліджень, а також економічного розрахунку підтверджено доцільність переобладнання дизелів транспортних засобів на живлення стисненим природним газом в умовах експлуатації, а також встановлено доцільні значення фази впорскування газу.^UThe aim of the study is to improve the environmental and economic performance of vehicles by improving and tuning a diesel gas microprocessor power system by regulating the injection phase (natural gas injection timing) of gas fuel. To improve the fuel, economic and environmental performance of vehicles in operation, a diesel gas microprocessor power system has been developed. The developed system ensures the operation of diesel engines using a mixture of diesel fuel and compressed natural gas in the diesel gas cycle while maintaining the standard fuel system. This system provides the ability to phase control the supply of compressed natural gas to the diesel engine. Bench and road tests of a truck with a diesel engine with a developed diesel gas power system were carried out. As a result of experimental and computational studies, as well as an economic calculation, the expediency of re-equipping vehicle diesel engines to be powered by compressed natural gas under operating conditions was confirmed, and the expedient values of the gas injection phase were established.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського