Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (56)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=КАЛІНЕСКУ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Калінеску Т.В. 
Методологічні основи розвитку сфери діяльності підприємств: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Калінеску ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 31 с. — укp.

Запропоновано систему понять "сфера діяльності підприємств", "область життєдіяльності", "інвестиційна уразливість", "переміщення сфери діяльності підприємств". Розроблено методичні рекомендації оцінювання доцільності переміщення з використанням трьох варіантів урахування ризиків: спеціальної деталізованої матриці, схеми оцінювання за експертним методом та дерево рішень. Обгрунтовано принципи та встановлено етапи інформаційного забезпечення. Запропоновано застосування багатоканальної, блокової інформаційної системи супроводження процесу переміщення сфери діяльності підприємств. Запропоновано інтегральне оцінювання демографічного стану та здоров'я населення регіонів, яке дає змогу виявляти недоліки у процесах відтворення зовнішнього середовища підприємства. Удосконалено механізми самоорганізації переміщення сфери діяльності підприємств, сформовано систему показників оцінювання його ефективності. Розроблено рекомендації з формування стратегії переміщення, побудовано модель, визначено траєкторію руху та запропоновано динамічні нормативи для оцінювання розвитку переміщення. Розроблено принципи організації моніторингу на рівні підприємства та зовнішнього середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290 + У9(4УКР)290
Шифр НБУВ: РА329530

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гатило В. П. 
Формування іміджевої стратегії промислових підприємств в умовах неоіндустріалізації / В. П. Гатило. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження - процеси формування іміджевої стратегії промислових підприємств в умовах неоіндустріалізації; мета дослідження - розроблення та наукове обґрунтування організаційно-економічних засад управління стратегічним іміджем промислових підприємств в умовах неоіндустріалізації; методи дослідження аналізу і синтезу, системного підходу, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні положення сучасних теорій менеджменту, економіки і організації підприємств, концепції стратегічного розвитку, управління репутацією та іміджем підприємств, неоіндустріальним відтворенням виробництва, типологізація, конкретизація, системно-структурний аналіз і синтез, структурно-функціональне конструювання, діалектичний, теоретичного узагальнення, монографічний, абстрактно-логічний аналіз, термінологічний аналіз, дескриптивний, монографічний і порівняльний методи, моделювання, анкетування та експертний, економіко-статистичні, порівняння та індексний аналіз, фінансовий скринінги та таксономічного аналізу, методи стратегічного управління та метод сценаріїв, теоретико-експериментальний метод, метод упорядкування, методи логічного аналізу, індукції та дедукції, графічний метод, методи наукового пізнання, спостереження, вимірювання, порівняння; результати – вирішено актуальне наукове завдання, пов'язане з розробленням та обґрунтуванням м організаційно-економічних засад управління стратегічним іміджем промислових підприємств в умовах неоіндустріалізації; новизна - удосконалено процедури моніторингу щодо оцінювання іміджу промислових підприємств шляхом застосування проактивного підходу до оцінювання іміджу підприємств, що об'єднує в єдину систему аналіз інформації, оцінювання іміджу підприємства, прогнозування стану іміджу, розробку й реалізацію коригуючих впливів на стан іміджу підприємства та дає можливість управляти іміджем підприємств і підсилювати його основні характеристики; удосконалений механізм та інструментальний апарат елімінування факторів негативного впливу на імідж промислових підприємств, що складається з алгоритму послідовних дій, апарату уникнення негативного впливу та дозволяє здійснювати ідентифікацію загроз, застосовувати різні сценарії до елімінування факторів негативного впливу та приймати ефективні управлінські рішення щодо посилення іміджу підприємств; удосконалено теоретико-методичне підґрунтя щодо управління стратегічним іміджем промислових підприємств завдяки створенню концепту управління іміджевою стратегією в умовах неоіндустріалізації, що включає підсистеми інформаційного, забезпечувального стратегічного розвитку, планування, розробки й відбору стратегій іміджу та дозволяє управляти іміджем із позицій стратегічного розвитку підприємств; дістав подальшого розвитку теоретичний базис визначення поняття «іміджева стратегія підприємства», яке запропоновано розглядати як встановлений набір напрямків розвитку діяльності підприємств із використанням досягнень НТП з метою ефективного просування конкурентних переваг, із використанням інноваційних ресурсів промислових підприємств у довгостроковому періоді та сприйняття унікальності підприємства учасниками ринку, що дозволяє забезпечити економічні вигоди різних промислових підприємств у процесі досягнення стратегічних цілей в умовах неоіндустріалізації; дістала подальшого розвитку структуризація цільових груп сприйняття іміджу підприємств шляхом деталізації складових зовнішнього та внутрішнього іміджу, що розширює можливості аналізу стратегічних цілей і дозволяє своєчасно уточнювати стан іміджу промислових підприємств та управляти окремими його елементами; дістала подальшого розвитку технологія вибору і обґрунтування іміджевої стратегії підприємств в умовах неоіндустріалізації, котра ґрунтується на запропонованому аналітичному базисі, що складається з інструментів зонування іміджу промислового підприємства, та процедурі вибору іміджевої стратегії й дозволяє управляти іміджем підприємства з позиції його стратегічного розвитку; дістав подальшого розвитку методичний підхід до оцінювання іміджу підприємств у частині структуризації й деталізації його підсистем, їхніх елементів, схем взаємодії управлінських дій та інформаційних потоків, що завдяки застосуванню когнітивних методів формалізації та економіко-математичного моделювання дозволяє підвищити ефективність управління іміджем підприємств; ступінь впровадження - результати впроваджені в освітній процес кафедри менеджменту Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», ДП ХМЗ «ФЕД», ДП «Антонов», ТОВ «МОМОТ БЕТОН», ТОВ «Торгово-виробнича компанія «ПОЛІМЕР Україна»»; галузь знань - економічні науки.^UObject of study - the processes of forming the image strategy of industrial enterprises in the conditions of neo-industrialization; the purpose of the research - development and scientific substantiation of organizational and economic bases of management of strategic image of industrial enterprises in the conditions of neoindustrialization; research methods of analysis and synthesis, system approach, dialectical method of scientific knowledge, fundamental provisions of modern theories of management, economics and organization of enterprises, concepts of strategic development, reputation management and image of enterprises, neo-industrial reproduction, typology, concretization, system-structural analysis and synthesis, structural-functional construction, dialectical, theoretical generalization, monographic, abstract-logical analysis, terminological analysis, descriptive, monographic and comparative methods, modeling, questionnaires and expert, economic-statistical, comparison and index analysis, financial screening and taxonomic analysis, methods of strategic control and method of scenarios, theoretical-experimental method, method of ordering, methods of logical analysis, induction and deduction, graphic method, methods of scientific knowledge, observation, measurement, comparison; results - the actual scientific task connected with development and substantiation of organizational and economic bases of management of strategic image of the industrial enterprises in the conditions of neoindustrialization is solved; academic novelty - improved monitoring procedures for assessing the image of industrial enterprises by applying a proactive approach to assessing the image of enterprises, which combines into a single system information analysis, enterprise image assessment, image forecasting, development and implementation of corrective effects on enterprise image and enables management image of enterprises and strengthen its main characteristics; improved mechanism and instrumental apparatus for eliminating factors of negative impact on the image of industrial enterprises, consisting of a sequential algorithm, apparatus for avoiding negative impact and allows to identify threats, apply different scenarios to eliminate negative factors and make effective management decisions to strengthen the image of enterprises; improved theoretical and methodological basis for strategic image management of industrial enterprises by creating a concept of image strategy management in neo-industrialization, which includes subsystems of information, strategic support, planning, development and selection of image strategies and allows to manage image from the standpoint of strategic development of enterprises; The theoretical basis for defining the concept of "image strategy of the enterprise" was further developed, which is proposed to be considered as an established set of directions for the development of enterprises using the achievements of STP to effectively promote competitive advantage, using innovative resources of industrial enterprises in the long run. that allows to provide economic benefits of various industrial enterprises in the process of achieving strategic goals in the conditions of neo-industrialization; the structuring of target groups of perception of image of the enterprises by detailing of components of external and internal image which expands possibilities of the analysis of the strategic purposes and allows to specify in due time a condition of image of the industrial enterprises and to manage its separate elements received further development; the technology of selection and substantiation of image strategy of enterprises in the conditions of neoindustrialization which is based on the offered analytical basis consisting of tools of zoning of image of the industrial enterprise, and procedure of a choice of image strategy and allows to manage image of the enterprise from the point of view of its strategic development; further developed a methodological approach to assessing the image of enterprises in terms of structuring and detailing its subsystems, their elements, schemes of interaction of management actions and information flows, which through the use of cognitive methods of formalization and economic-mathematical modeling can improve the management of enterprise image; degree of implementation - the results are implemented in the educational process of the Department of Management of the M. Ye. Zhukovsky National Aerospace University “Kharkiv Aviation Institute”, SE KhMZ "FED", SE "Antonov", LLC "MOMOT BETON", LLC "Trading and Production Company"POLYMER Ukraine ""; field of application -economics of science.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського