Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (77)Книжкові видання та компакт-диски (102)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Зайцев Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Зайцев Ю.А. 
Мінімаксне прогнозування розв'язків початково-крайових задач спряження для параболічних рівнянь в умовах невизначеності: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.04 / Ю.А. Зайцев ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Розроблено методи знаходження мінімаксних середньоквадратичних прогнозних оцінок лінійних функціоналів від розв'язків початково-крайових задач спряження для параболічних рівнянь у частинних похідних другого порядку за умов неповної інформації. Розглянуто випадки, коли обмеження на невідомі детерміновані функції є повністю або частково відомими. В усіх випадках доведено теореми про загальний вигляд мінімаксних прогнозних середньоквадратичних оцінок і похибок прогнозу цих функціоналів. Доведено твердження про зведення задач мінімаксного прогнозування до спеціальних задач оптимального керування рівняннями параболічного типу з розривними коефіцієнтами та квадратичними критеріями якості. Аналогічні результати одержано для задачі мінімаксного середньоквадратичного оцінювання лінійних функціоналів від правих частин параболічних рівнянь із розривними коефіцієнтами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.415 + В161.3,022
Шифр НБУВ: РА314077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Зайцев Ю.К. 
Соціалізація економіки України як стратегічна потреба її розвитку: Автореф. дис. д-ра... екон. наук: 08.01.01 / Ю.К. Зайцев ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 36 с. — укp.

Вивчено закономірності становлення якісно нової системи соціально-економічних відносин в Україні, розглянуто роль та функції позаекономічних, соціальних інститутів у цьому процесі. Обгрунтовано необхідність застосування нової парадигми пізнання цих закономірностей. Доведено, що соціалізація економіки, якісно новий рівень потреб працівника та потреб у працівникові є об'єктивною вимогою сучасного стану продуктивних сил і виробничих відносин, в тому числі в Україні, та призводить до трансформації національних метасистем у системи метасоціальні. Досліджено суть і протиріччя реалаізації основних концепцій та моделей соціалізації економіки в Швеції та Німеччині. Надано розгорнуту характеристику соціальних втрат і проблем, що виникли в ході системної трансформації суспільства в Україні. Визначено основні концептуальні принципи та підходи до становлення в державі таких інститутів соціалізації економіки, як людський та соціальний капітал, соціальна конкуренція, соціальне партнерство, відповідальність, соціальна відповідальність бізнесу, середній клас. Розроблено практичні рекомендації щодо ефективної реалізації їх функцій. Введено до наукового обігу категорії "метасоціальна система", "соціальна конкуренція". Поглиблено розуміння суті поняття "соціальний капітал".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0 + У9(4УКР)0
Шифр НБУВ: РА321744

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Деркач О. В. 
Соціальна відповідальність в системі управління конкурентоспроможністю суб'єктів аграрного бізнесу / О. В. Деркач. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційна робота присвячена комплексному дослідженню теоретичних та практичних проблем здійснення соціальної відповідальності суб’єктів аграрного бізнесу в системі управління їх конкурентоспроможністю. Вивчено еволюцію та обґрунтовано ознаки типології поглядів щодо становлення соціальної відповідальності бізнесу як економічної категорії. Розкрито сутність, форми прояву, систему об’єктів та суб’єктів соціальної відповідальності суб’єктів аграрного бізнесу. Ідентифіковано особливості формування та спрямування соціальних інвестицій як основної умови реалізації соціальних проектів в аграрній сфері. Удосконалено методичний інструментарій оцінки ефективності соціальних інвестицій суб’єктів аграрного бізнесу. Оцінено трансформації структури соціально-економічних зв’язків суб’єктів аграрного бізнесу. Розвинено напрями функціонального управління соціальної відповідальності контексті підвищення їх конкурентоспроможності. Обґрунтовано механізм активізації соціальної відповідальності суб’єктів аграрного бізнесу. Визначено закономірності залежності конкурентоспроможності аграрних підприємств та інших суб’єктів аграрного бізнесу від інтенсивності здійснення ними соціальної відповідальності. Значну увагу в дисертації приділено аналізу особливостей формування соціальних інвестицій, їх ефективності та впливу на підвищення рівня конкурентоспроможності суб’єктів аграрного виробництва. Проведено економічну оцінку потенціалу підвищення конкурентоспроможності суб’єктів агробізнесу на засадах реалізації їх соціальної відповідальності. Визначено стратегічні перспективи та пріоритетні напрями розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні з врахуванням міжнародного досвіду. Обґрунтовано концептуальні засади побудови організаційно-економічного механізму управління здійсненням соціальної відповідальності суб'єктів аграрного бізнесу на основі формалізації впливу стану та динаміки соціальних складових їх економічного потенціалу їх конкурентоспроможність, економічну ефективність основної діяльності та стабільність економічного розвитку. Запропоновано методичний підхід до трансформації структури соціально-економічних зв’язків суб'єктів мікрорівня як ключової домінанти формування стратегії розвитку суб'єктів аграрного бізнесу в контексті впливу активних процесів використання інструментарію здійснення соціальної відповідальності, який забезпечує соціально-економічний захист складових їх конкурентного потенціалу. Обґрунтовано теоретичні основи здійснення соціальної відповідальності суб'єктами аграрного бізнесу на основі систематизації теоретичних засад та комплексного врахування дії ринкового й регуляторного механізмів з огляду на підвищення конкурентоспроможності суб'єктів аграрного бізнесу та їх продукції з подальшим формуванням проактивної моделі здійснення соціально-відповідальної виробничо-комерційної діяльності. Визначено систему принципів формування організаційно-економічного механізму активізації соціальної відповідальності суб'єктів аграрного бізнесу шляхом їх доповнення принципами: поліструктурності, який розкриває дуалістичний зміст економічної природи та багаторівневість механізму соціальної відповідальності суб'єктів агробізнесу, комплементарності, який передбачає стратегічну узгодженість складових елементів механізму та економічних горизонтів розвитку, ідентичності, який усуває протиріччя у врахуванні впливу різні фактори на конкурентоспроможність суб'єкта аграрного бізнесу, а також інституційної визначеності, який зумовлює склад та форми інструментів впливу процедур здійснення соціальної відповідальності на конкурентоспроможність суб'єкта. Розвинуто наукове тлумачення поняття «соціальні інвестиції суб'єктів агробізнесу» шляхом формалізації сутнісно-змістових характеристик вказаного складного соціально-економічного явища та його розгляду через призму застосування в якості інструмента підвищення конкурентоспроможності та економічної ефективності діяльності зазначених суб'єктів в контексті досягнення ефектів зростання їх економічного потенціалу, подовження життєвого циклу та посилення ринкових позицій.^UThe dissertation is devoted to a comprehensive study of theoretical and practical problems of the implementation of social responsibility of agrarian business entities in the system of managing their competitiveness. The evolution of the typology of views on the formation of social responsibility of business as an economic category has been substantiated. The essence, forms of manifestation, system of objects and subjects of social responsibility of agrarian business subjects are revealed. The peculiarities of the formation and direction of social investments are identified as the main conditions for the implementation of social projects in the agrarian sphere. The methodological toolkit for assessing the effectiveness of social investments of agrarian business entities has been improved. The transformations of the structure of socio-economic relations of agrarian business subjects were evaluated. The areas of functional management of social responsibility in the context of increasing their competitiveness have been developed. The mechanism of activation of social responsibility of agrarian business subjects is substantiated. The regularities of the dependence of the competitiveness of agricultural enterprises and other subjects of agrarian business on the intensity of their social responsibility have been determined. Considerable attention is paid in the dissertation to the analysis of the features of the formation of social investments, their effectiveness and impact on increasing the level of competitiveness of agricultural production entities. An economic assessment of the potential for increasing the competitiveness of agribusiness subjects based on the implementation of their social responsibility was carried out. The strategic prospects and priority directions of the development of social responsibility of business in Ukraine, taking into account international experience, have been determined. The conceptual principles of building an organizational and economic management mechanism for the implementation of social responsibility of agrarian business entities based on the formalization of the influence of the state and dynamics of social components of their economic potential, their competitiveness, the economic efficiency of the main activity and the stability of economic development are substantiated. A methodical approach to the transformation of the structure of socio-economic relations of micro-level subjects is proposed as a key dominant factor in the formation of the development strategy of agrarian business subjects in the context of the influence of active processes of using the tools of social responsibility, which provides socio-economic protection of the components of their competitive potential. The theoretical foundations of the implementation of social responsibility by agrarian business entities are substantiated based on the systematization of theoretical principles and comprehensive consideration of the action of market and regulatory mechanisms with a view to increasing the competitiveness of agrarian business entities and their products with the further formation of a proactive model of the implementation of socially responsible industrial and commercial activities. A system of principles for the formation of an organizational and economic mechanism for the activation of social responsibility of agrarian business subjects was determined by supplementing them with the following principles: polystructurality, which reveals the dualistic content of the economic nature and multilevel mechanism of social responsibility of agribusiness subjects, complementarity, which provides for the strategic coherence of the constituent elements of the mechanism and economic horizons of development, identity, which eliminates contradictions in taking into account the influence of various factors on the competitiveness of the subject of agrarian business, as well as institutional certainty, which determines the composition and forms of instruments of influence of the procedures for the implementation of social responsibility on the competitiveness of the subject. The scientific interpretation of the concept of "social investment of agribusiness subjects" has been developed by formalizing the essential and substantive characteristics of the indicated complex socio-economic phenomenon and its consideration through the prism of its application as a tool for increasing the competitiveness and economic efficiency of the activities of the indicated subjects in the context of achieving the effects of growth of their economic potential, extending the life cycle and strengthening market positions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського