Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (75)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Демченко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Демченко М.О. 
Водорозчинні комплекси білків з похідними декстану та поліакрилової кислоти: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.10 / М.О. Демченко ; НАН України. Ін-т біоорган. хімії та нафтохімії. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено кон'югації білків з модифікованими полісахаридами, їх комплексоутворення з поліаніонами за участю перехідних металів, їх фізико-хімічні властивості та імуногенність. З використанням розроблених нових сенсорних матриць вивчено кінетику утворення полімер-білкових кон'югатів за методом поверхневого плазмового резонансу. Показано залежність цієї реакції від хімічної структури матриці. Встановлено, що залежно від співвідношення гідрофільних і гідрофобних груп у полімері утворюється два типи комплексів - з відкритою поверхнею білкової глобули та з поверхнею, покритою полімерним ланцюгом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р266.9
Шифр НБУВ: РА320104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Демченко М. А. 
Організаційно-економічні аспекти відтворення основних засобів колійного господарства залізниць: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. А. Демченко ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено організаційно-економічні основи підвищення ефективності відтворювальних процесів у колійному господарстві залізниць. Охарактеризовано особливості життєвого циклу залізничної колії. Запропоновано підходи до більш об'єктивного відображення стану проходження процесів відтворення об'єктів верхньої будови колії, що дозволило обгрунтувати комбінований метод амортизації. Визначено поняття нормального відтворення як такого, що окреслює межі реновації основних засобів з урахуванням підтримання ефективно-ринкового середовища. Встановлено показники управління відтворювальними процесами. Удосконалено механізм контролінгу основного капіталу за умов колійного господарства. Введено поняття "LRE-менеджмент відтворення основних засобів колійного господарства", що передбачає глибокий контроль за нарахуванням і використанням амортизаційних коштів. Сформовано підходи до корекції відтворювальної системи за рахунок рефінансування та рекапіталізації основного капіталу підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.106-571.1-96
Шифр НБУВ: РА383435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Демченко М. В. 
Реклама як чинник демократичних перетворень у політичному процесі сучасної України: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / М. В. Демченко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. — Д., 2011. — 18 с. — укp.

Досліджено рекламу як складову частину комунікаційної системи сучасного суспільства в контексті розвитку демократичних перетворень в Україні. Висвітлено соціальний і політичний зміст реклами, її технологічні й організаційні особливості як засоби впливу на політичні інститути та процеси. Приділено увагу можливостям цілеспрямованого комунікаційного впливу на позитивний результат демократичних реформ. Досліджено типові риси рекламної діяльності та рекламного продукту в пострадянських державах і в сучасній Україні, вказано шляхи розвитку медіаполітичного простору як структурної основи формування рекламного ринку та розподілу прибутків від рекламної продукції. Встановлено причинно-наслідковий зв'язок між політико-комунікаційною системою та рекламною діяльністю в транзитивних країнах і сучасній Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)12 в2:Ч620.164
Шифр НБУВ: РА381036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Демченко М. О. 
Формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів. / М. О. Демченко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів.Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає в тому, що: – уперше розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено технологію формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів, що містить взаємоповʼязані структурні блоки (цільовий, теоретичний, організаційно-змістовний, результативний), ґрунтується на методологічних підходах (системний, компетентнісний, діяльнісний, особистісно-орієнтований, гуманістичний, інформаційний), принципах (загальнодидактичні: науковості, системності й послідовності, доступності, зв'язку навчання з дійсністю, свідомості й активності, зворотного зв'язку, сучасності; спеціальні: неперервності, комунікативної взаємодії, відкритості освітнього середовища, інформаційної безпеки, інтерактивності, мультимедійності, методичного консультування) і педагогічних умовах (формування позитивної мотивації до оволодіння майбутньою професією; створення сприятливого освітнього середовища для розробки й використання студентами електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності; оновлення змісту методів та засобів фахової підготовки майбутніх вихователів);– визначено структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний), критерії, показники (мотиваційно-ціннісний: наявність у студентів мотивації до навчання за обраною спеціальністю; усвідомлення цінності професії вихователя закладів дошкільної освіти; наявність у студентів мотивації на успіх у професійній діяльності; інформаційний: наявність у студентів теоретичних знань у галузі дошкільної педагогіки й дитячої психології; оперування основними положеннями державних документів, програм навчання і виховання дітей дошкільного віку; знання студентами сутності методичної роботи в закладі дошкільної освіти; діяльнісно-поведінковий: спрямованість на вирішення професійних завдань; уміння використовувати в професійній діяльності електронні освітні ресурси; уміння створювати та використовувати авторські електронні освітні ресурси; оцінний: прагнення до самоаналізу власної професійної діяльності; до безперервної самоосвіти, самовдосконалення; до самоуправління й самоорганізації в професійній діяльності) і схарактеризовано три рівні (високий, середній, низький) сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти;– удосконалено діагностувальну базу для визначення рівнів сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти;– уточнено понятійний апарат дослідження, зокрема поняття «методична компетентність вихователя закладу дошкільної освіти», «електронні освітні ресурси», «ресурсний центр», «освітній блог»;– подальшого розвитку набули уявлення про особливості використання електронних освітніх ресурсів, оновлення форм, методів і засобів фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.У першому розділі «Теоретичні основи формування методичної компетентності майбутніх вихователів ЗДО засобами електронних освітніх ресурсів» здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень з визначення сутності й структури методичної компетентності майбутніх вихователів, використання електронних освітніх ресурсів у підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У другому розділі «Теоретичне обґрунтування технології формування методичної компетентності майбутніх вихователів ЗДО» проаналізовано нормативно-правові засади підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У третьому розділі «Експериментальна перевірка технології формування методичної компетентності майбутніх вихователів ЗДО» представлено перебіг експериментального впровадження технології формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів.Результати дослідження можуть бути використані викладачами педагогічних закладів вищої освіти у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО; студентами під час проходження педагогічної практики; у системі післядипломної освіти для підвищення кваліфікації дошкільних працівників; у самоосвітній діяльності студентів.^UThe thesis analyzes the problem of forming the methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education using electronic educational resources. The scientific novelty of the thesis research is in the following: ‒ for the first time it is developed, theoretically substantiated and experimentally tested the technology for forming the methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education using electronic educational resources which includes the interconnected structural blocks (targeted, theoretical, organizational-content, effective) in which the methodological approaches are specified (systematic, competence, activity, personality-oriented, humanistic, information), principles (general-didactic: of scientific character, systemacity and consistency, accessibility, connection of learning with life, consciousness and activities, of feedback, modernity; special: continuity, communicative interaction, openness of the educational environment, information security, interactivity, multimediality, methodological consulting) and pedagogical conditions (forming positive motivation to master the future profession; creating a favourable educational environment for the development and use of electronic educational resources by students in their professional activities; updating the content of methods and means of professional training of future nursery teachers); ‒ it is determined the structural components (motivational, cognitive, activity, reflexive), criteria, indicators (motivational-value: students' having motivation to study in the chosen specialty; students' being aware of the value of the profession of nursery teachers of institutions of preschool education; students' having motivation to succeed in their professional activities; information: students' having theoretical knowledge in the field of preschool pedagogy and child psychology; students' knowing the state documents, programs of education and upbringing of preschool children; students' knowing the essence of methodical work at institutions of preschool education; activity-behavioural: students' focusing on solving professional problems; the ability to use electronic educational resources in their professional activities; the ability to create and use authors' electronic educational resources; assessing: the desire for self-analysis of their own professional activities; students' striving for continuous self-education, self-improvement; the desire for self-management and self-organization in their professional activities) and the three levels (high, average, low) of the formation of methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education are characterized; ‒ it is improved the diagnostic base for determining the levels of formation of methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education; ‒ it is clarified the conceptual apparatus of the research, in particular, the notions of «methodical competence of a nursery teacher of the institution of preschool education», «electronic educational resources», «resource centre», «educational blog»; ‒ the ideas about the peculiarities of using electronic educational resources, updating the forms, methods, and means of professional training of future nursery teachers of institutions of preschool education have acquired further development. In the first chapter «Theoretical Fundamentals of Forming the Methodical Competence of Future Nursery Teachers of Institutions of Preschool Education (IPE) Using Electronic Educational Resources» the theoretical analysis of scientific studies concerning the determination of the essence and structure of the methodical competence of future nursery teachers, the use of electronic educational resources when training future nursery teachers of institutions of preschool education has been presented. In the second chapter «Theoretical Substantiation of the Technology for Forming the Methodical Competence of Future Nursery Teachers of the IPE» the normative-legal bases of training of future nursery teachers of institutions of preschool education are analyzed. In the third chapter «Experimental Testing of the Technology for Forming the Methodical Competence of Future Nursery Teachers of the IPE» the course of the experimental implementation of the technology for forming the methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education using electronic educational resources is presented.The results of the study can be used by lecturers of pedagogical institutions of higher education in the process of training future nursery teachers of the IPE; by students during their pedagogical practice; in the system of post-qualifying education in the process of professional advanced training of preschool employees; in students' self-educational activities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського