Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (44)Книжкові видання та компакт-диски (61)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Демченко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Демченко Л.Д. 
Фазоутворення в деформованих сплавах на основі заліза при насиченні азотом та вуглецем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / Л.Д. Демченко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 1999. — 19 с. — укp.

Досліджено процеси фазоутворення в приповерхневих шарах попередньо деформованих сплавів Fe-0,5%Cr; Fe-1,0%Cr; Fe-1,5%Cr; Fe-1,3%Cr-0,6%Ti; Fe-2,2%Cr-2,2%Ti при насиченні азотом і вуглецем, кінетику формування, структуру, концентраційні розподіли азоту і вуглецю, властивості отриманих за такою технологією дифузійних шарів. Встановлено, що вплив попередньої пластичної деформації (ППД) на формування дифузійних шарів суттєво залежить від складу азот- та вуглецевовміщуючого газового насичуючого середовища. Дифузійні шари з оптимальними характеристиками (максимальною глибиною та високою мікротвердістю) утворюються в сплавах Fe-Cr, Fe-Cr-Ti після дозованої (20-30%) деформації в суміші з 90+-2% аміаку і 10+-2% пропан-бутану. Після такої обробки спостерігається утворення карбонітридної theta-фази з кристалічною граткою типу цементиту. Легування заліза хромом у кількості 0,5-1,5% призводить до прискорення формування дифузійних шарів в сплавах після дозованої ППД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.043

Рубрики:

      
2.

Демченко Л. Д. 
Постбюрократична парадигма державного управління Б. Армаджані та М. Барзелея: теоретичний та практичний виміри / Л. Д. Демченко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування». - Київський національний університет імені Тараса Шевченка, МОН України. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, 2021.Вибір даної теми зумовлений потребою переосмислення світових науково-прикладних надбань публічного управління та адміністрування кінця ХХ – початку ХХІ століть, а саме теорій та концепцій, які пропонують нові підходи до удосконалення зовнішніх та внутрішніх державно-управлінських дискурсів, систематизації позитивного досвіду, а також конструктивного практичного моделювання. Саме такі аналітичні напрацювання дозволять виробити дієві шляхи модернізації вітчизняного політикуму, громадянської царини та адміністративної системи.Постбюрократична парадигма Б. Армаджані та М. Барзелея концептуально належить до сервісно-орієнтованого підходу, наукового напряму що сформувався у 80-90-ті роки ХХ століття і став фундаментом для сутнісних перетворень форми та змісту державно-управлінської діяльності у багатьох країнах, насамперед, західних демократіях.^UDissertation submitted for obtaining PhD in the field of study 28 "Public administration" on the specialty 281 "Public administration". - Taras Shevchenko National University of Kyiv, Ministry of Education and Science of Ukraine. - Taras Shevchenko National University of Kyiv, Kyiv, 2021.The choice of the topic is due to the need to rethink the world scientific and applied heritage of public administration of the late XX - early XXI centuries, namely theories and concepts that offer new approaches to the improvement of external and internal public-administrative discourses, systematization of positive experience and constructive practical modeling. Such analytical studies could help to work out effective ways of modernizing national politicum, civic sphere and administrative system.Post-bureaucratic paradigm by B. Armajani and M. Barzelay conceptually refers to a service-oriented approach, scientific trend that emerged in the 80-90s of the twentieth century and became the basis for essential transformations of the form and content of public and administrative activity in many countries, first of all, western democracies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Демченко Л. В. 
Професійна підготовка майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку у процесі виробничої практики / Л. В. Демченко. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити модель професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку у процесі виробничої практики. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: вперше обґрунтовано модель професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку у процесі виробничої практики, яка базується на методологічних підходах (системний, аксіологічний, професійно-діяльнісний, особистісно-орієнтований, здоров'язбережувальний, біоетичний) та дидактичних принципах (загальнодидактичні; специфічні принципи професійної підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії у процесі виробничої практики; специфічні принципи фізичної реабілітації дітей дошкільного віку), передбачає дотримання педагогічних умов (стимулювання опановувати реабілітаційні методики дітей дошкільного віку через організацію співпраці зі стейкґолдерами та програми соціальних проєктів; реалізація міжпредметних зв'язків фізіології, психології і педагогіки для успішної фізичної реабілітації дітей дошкільного віку через інтеграцію фахових дисциплін та спецкурсів; підтримка індивідуальних освітніх траєкторій у формуванні спеціалізованих навичок реабілітації дітей дошкільного віку через практику у спеціалізованих реабілітаційних установах) та удосконалення змісту (модернізація фахових дисциплін, спецкурс «Професійна діяльність реабілітолога з дітьми дошкільного віку», модернізація програми виробничої практики), форм (настановні лекції; тренінги; майстер-класи від стейкґолдерів; виробнича практика; самостійна робота; соціальні проєкти; волонтерська діяльність), методів (проблемні, дослідницькі, інтерактивні, ігрові, проєктні) та засобів (Інтернет-ресурси; освітні платформи; професійно-орієнтовані завдання; щоденник практики); уточнено сутність категорії «готовність майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку» та її складники; схарактеризовано діагностичний апарат для визначення рівнів готовності майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії до фізичної реабілітації дітей дошкільного віку; удосконалено підходи до організації та проведення виробничої практики майбутніх бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії.^UObject of study – the prosses of professional training of future bachelors of physical therapy in the process of industrial practic. The purpose of the study is to theoretically substantiate, develop and experimentally test the model of professional training of future bachelors of physical therapy, occupational therapy for physical rehabilitation of preschool children in the process of industrial practice. The scientific novelty of the study is that: for the first time the model of professional training of future bachelors of physical therapy, occupational therapy for physical rehabilitation of preschool children in the process of industrial practice is substantiated. This model is based on methodological approaches (systemic, axiological, professional, personality-oriented, bio-ethical). and didactic principles (general didactic, principles of professional training of future bachelors of physical therapy in the process of industrial practice, principles of physical rehabilitation of preschool children age), provides for the implementation of pedagogical conditions (incentives to master rehabilitation techniques for preschool children through the organization of cooperation with stakeholders of the specialty and social projects; implementation of interdisciplinary links in physiology, psychology and pedagogy for successful physical rehabilitation of preschool children and special courses, support of individual educational trajectories in the formation of specialized skills of rehabilitation of preschool children through practice in specialized educational institutions) and improvement of content (for professional disciplines emphasis on methods of physical rehabilitation of preschool children, special course "Professional practice of rehabilitation with preschool children" ), forms (introductory lectures; trainings; master classes from stakeholders; industrial practice; independent work; social projects; volunteer activity; course projects; student competitions), methods (problem, research, interactive, game, project) and tools (Internet resources; educational platforms; professionally-oriented tasks; practice diary). The essence of the category "readiness of future bachelors of physical therapy for physical rehabilitation of preschool children" and its components are specified; the diagnostic apparatus for determining the levels of readiness of future bachelors of physical therapy for physical rehabilitation of preschool children is characterized; approaches to the organization and carrying out of industrial practice of future bachelors of physical therapy are improved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського