1. |
Горбенко С.Л. Психологічні особливості рольової поведінки розумово відсталих підлітків у малій групі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / С.Л. Горбенко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми рольової поведінки розумово відсталих підлітків. Вивчено особливості виконання ними конвенційних ролей школяра, старости, бібліотекаря, природознавця, чергового у зв'язку з неофіційним статусом у класі. Розкрито суть рольової поведінки, параметри її вивчення та складові формування, показники й критерії оцінювання, зміст виконання основних конвенційних ролей розумово відсталих підлітків. Розроблено методику вивчення їх рольової поведінки. Наведено результати експериментального вивчення особливостей рольової поведінки розумово відсталих підлітків у малій групі за показниками: успішністю виконання ролей відповідно до еталона, характером прийняття ролей, спрямованістю рольової поведінки, сформованістю її структурних компонентів. Визначено психолого-педагогічні умови формування рольової поведінки в учнів допоміжної школи у позакласній виховній роботі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю952.14 + Ч435.3 + Шифр НБУВ: РА353478
Рубрики:
|