Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ГУСИН$<.>+<.>A=ВАЛЕНТИН$<.>+<.>A=НИКОЛАЕВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Транспорт   
1.

Гусинін А.В. 
Синтез алгоритму керування відхиленням вектора тяги аеростатичного літального апарату на етапі зльоту: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / А.В. Гусинін ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Сформульовано методологію розв'язання задачі керування рухом дирижабля середнього класу на базі диференціальних перетворень, яка дозволяє значно спростити та розв'язати задачу в області зображень з відсутнім неперервним аргументом. Розроблено спектральну модель динаміки повздовжнього керованого руху дирижабля, яка не включає функції часу та застосування якої спрощує розв'язання задачі синтезу алгоритмів керування в області диференціальних зображень. Запропоновано нову методику синтезу алгоритмів автоматичного керування рухом багаторежимного аеростатичного літального апарата, що не потребує чисельного інтегрування диференціальних рівнянь руху та допуску розв'язання в аналітичному вигляді. Розроблено новий алгоритм автоматичного керування відхиленням вектора тяги дирижабля середнього класу на етапі зльоту, застосування якого дозволяє підвищити ефективність керування апаратом на малих швидкостях польоту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О594-01 +
Шифр НБУВ: РА351623

Рубрики:

      
2.

Валентинов В.Л. 
Соціально-економічні передумови розвитку сільськогосподарської кооперації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / В.Л. Валентинов ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Висвітлено основні методологічні напрямки системного дослідження сільськогосподарської кооперації. Виявлено закономірності розвитку кооперації товаровиробників у практичному та теоретичному аспектах. Уточнено обгрунтування специфічної функціональної ролі кооперації у системі аграрних перетворень і аграрної політики. Визначено особливості дії соціальних факторів кооперації. Встановлено механізм впливу кооперації сільськогосподарських товаровиробників на підвищення їх конкурентоспроможності. Уточнено категоріальну структуру концепції кооперативного підприємства. Розроблено комплекс напрямків активізації сільськогосподарської кооперації: методологічні підходи до освітньої роботи, удосконалення фінансового механізму (обгрунтування оптимальної структури власних коштів, оптимальної стратегії повернення паїв), дії соціальних факторів та урахування зарубіжного досвіду в напрямку застосування процедур повернення паїв і пропорційного голосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.88
Шифр НБУВ: РА311826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гусинін А. В. 
Методи розв'язання нелінійних задач оптимального керування рухом літальних апаратів на основі диференціальних перетворень / А. В. Гусинін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розвитку методів розв'язання нелінійних задач оптимального керування рухом літальних апаратів (ЛА) на основі диференціальних перетворень та їх застосуванню до оптимізації багатоетапного виведення автономних безпілотних літальних апаратів (БЛА) у задані термінальні умови.Розвинута наукова та методична база для забезпечення розв'язання нелінійних задач оптимального керування рухом ЛА на основі математичного апарату диференціальних перетворень. Розвинуті та розроблені нові методи розв'язання нелінійних звичайних диференціальних рівнянь, нелінійних крайових задач та метод дискретно-аналітичного відображення в область зображень (в спектральну модель) вихідної нелінійної математичної моделі руху ЛА при виведенні у задані термінальні умови.Розвинуто метод основних диференціальних перетворень в області застосування до розв'язання нелінійних задач оптимального керування багатоетапним рухом ЛА, що дало можливість спростити синтез алгоритмів керування та отримати їх аналітичній формі. Розвинуті та розроблені новіметоди розв'язання нелінійних задач оптимального термінального, багатокритерійного та гарантовано-адаптивного керування.Розвинуті та розроблені нові методи розв'язання нелінійних задач оптимального керування використані для синтезу оптимальних алгоритмів термінального, багатокритерійного та гарантовано-адаптивного керування виведенням авіаційно-космічної системи на орбіту, зльотом з виведенням на задану висоту і посадкою безпілотного аеростатичного літального апарату.^UThe thesis is dedicated to the evolution of methods for solving non-linear optimal control problems of aircraft motion based on differential transformations and their application for optimization of multistep delivering of autonomous unmanned aerial vehicles (UAVs) into desired terminal conditions.The scientific and methodological base has been developed to ensure the solution of non-linear problems of optimal aircraft motion control based on the mathematical apparatus of differential transformations. Advanced and developed new methods for solving non-linear ordinary differential equations, nonlinear boundary value problems and the method of discrete-analytical mapping into the image area (into a spectral model) of the initial non-linear mathematical model of aircraft motion at delivering into desired terminal conditions.The basic differential transform method in terms of its application for solving non-linear problems of optimal aircraft motion control has been advanced, which has made it possible to simplify the control algorithms synthesis and obtain them in analytical form. New methods for solving non-linear problems of optimal terminal, multicriteria and guaranteed-adaptive control have been advanced and developed.The advanced and developed new methods for solving non-linear problems of optimal control are used for optimal algorithms synthesis of terminal, multicriteria and guaranteed-adaptive control of the launching of an aerospace system into orbit, takeoff with delivering into desired altitude and landing of an autonomous unmanned aerostatic aircraft.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського