Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ГОЛОВНІНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Головніна О. Г. 
Державне регулювання розвитку людського капіталу в умовах економічних викликів / О. Г. Головніна. — Б.м., 2022 — укp.

Людський капітал – це соціально-економічна категорія, що відображує поперше, самозростаючу вартість, притаманну людині від народження, що розвивається протягом життя в єдності взаємозав'язків структури, нагромаджується при використанні, зменшується при невикористанні; по-друге, визначений запас здоров'я, знань, навичок, здібностей, мотивацій, сформований інвестиціями в майбутнєпокоління, у нарощення запасу для цілеспрямованого розвитку підприємницького, інтелектуального, корпоративного, соціального потенціалу; особистості, цільових груп, домогосподарства, компанії, регіону, держави; по-третє, з специфікою видової структури за рівнем розвитку, за видами благ, за характером змін у часі, за рівнем формування (мікро, мезо, макро), в-четверте, це обмежений ресурс і форма капіталу, що здатна приносити дохід з синергетичним ефектом, сильним впливом на політичний, економічний і соціальний розвиток; в-п'яте, це водночас індивідуальне, колективне, суспільне благо, що визначає національне багатство країни; в-шосте, це величина сукупних ресурсів, призначених для його формування і розвитку, які визначають добробут за рахунок сумісної діяльності суб'єктів – домогосподарства, компанії, регіону, держави у визначений час. Досліджено генезис теорії людського капіталу, концептуальні підходи до його визначення, структури, сформульовано теоретико-методологічні засади управління. Проведено етапізацію концепцій людського капіталу та встановлено, що концептуальність та визначення кількісної оцінки людського капіталу вимагає поєднання економічних, соціальних засад, класичної, неокласичної теорій, маржиналізму, інституціоналізму, неоінституціоналізму, еволюційної економіки.Розвиток людського капіталу максимізується в умовах держави суспільного добробуту, що підтверджено аналізом міжнародних індексів. Методологія управління, формування та розвитку людського капіталу, яка обгрунтована закономірностями загального розвитку, окупності системи та формах їх прояву, дозволила сформулювати поняття «формування», «розвиток» людського капіталу, сформувати моделі його державного регулювання і добробуту. Сформульовано класифікатор змін, що визначає тип змін на основі міжнародної оцінки відповідності країни світовому рівню розвитку та національній оцінці формування людського капіталу, що є основою для визначення сфер і спрямування заходів державного регулювання для підвищення рівня життя. Враховуючи, що діагностика стану людського капіталу та оцінка відповідності України світовому розвитку за формуванням людського капіталу визначено як недостатнє, дериваційне, державне регулювання його розвитком повинно орієнтуватися, в першу чергу, на інституційні зміни при розв'язанні економічних викликів, що виникли при неспівпаданні інтересів суб'єктів різних рівнів управління. Стратегія людськогокапіталу обгрунтувала сфери, пропозиції, заходи, механізм пропозиції, заходи, регулювання добробуту. Прогнозування розвитку людського капіталу в Україні враховує оцінки розвитку КМУ, МВФ, Всесвітнього банку та засновано на реалізації пропозицій інституціонального соціально-економічного спрямування. Для удосконалення формування та розвитку людського капіталу, врегулювання економічних викликів запропоновано: в соціальній сфері змінити базовий вектор орієнтації з доходів на сукупні витрати для забезпечення умов відтворення людського капіталу і підвищити розмір прожиткового мінімуму до перевищення величини сукупних витрат; на цій основі встановити постійну соціальну підтримку для соціально незахищених верств населення; відповідно, змінити базу для нарахування субсидій з доходів - на сукупні витрати і встановити часову базу розрахунку субсидій при визначенні статусу субсидіанта на момент нарахування та порядку їх надання; забезпечити щоквартальне інфляційне корегування бази, меж соціальних стандартів; в житловій сфері перемістити витратний вектор на суспільні вимоги утримання і розвитку, а саме, на основі інституціалізації житлового комплексу, націоналізації приватизованих інфраструктурних об'єктів, що розташовані в ньому, і передання їх кондомініуму;впровадження моделі зоналізації населених пунктів з встановленням історикокультурних зональних коефіцієнтів утримання житлового комплексу, історикокультурологічного місцевого податку на прибуток від нового будівництва, реконструкції на території громади та цільового фінансування пам'яток історії, культури; в інфраструктурній сфері обслуговування нат засадах державно-приваногопартнерства – інституціалізація й розвиток придорожньої інфраструктури та в освітній сфері – запровадження системи «Навчання–праця–гідне життя» на засадах фіскальнопільгового фінансування, а в соціально-екологічній - формування витрат на охорону довкілля, екологічних інновацій як складової соціальних витрат компаній, регіону, держави. Запропоновано створити Національний фонд сприяння розвитку людського капіталу для поєднання інтересів, спроможності та перспектив контрагентів цільового фінансування розвитку людського капіталу.^UA human capital is a socio-economic category that represents firstly, quality ofselfgrowing cost, inherent to the man of age, that develops during life, has a tendency to piling up, grows at the use; secondly, the certain stocked a health, knowledge, skills, capabilities, motivations, formed by investments in a future generation, in the increase of supply for purposeful development an enterprise, intellectual, corporate, social potential; personality, target groups, household, company, region, state in obedience to an aim; thirdly, it is a limit resource and form of capital, that is able to bring income with a sinergistical effect, by strong influence on political, economic and social development; fourth, it at the same timeindividual, collective public blessing, that determines national riches of country. The theoretical base of necessity of state interference is in-process complemented and developed with a recreation and development of human capital. The model of government control of forming of human capital is improved on the basis of hisstructure. In his composition such components as payment in future generations, physiology, enterprise, intellectual, social capital, transactional effects, effects of the corporate and public blessing enter after a memberwise analysis. On a classification sign after the types of blessing a human capital is formed by the private, collective and public blessing. By the nature of timehistories elements in a human capital structure are distinguish conditionally-permanent and conditionally-variable to composition. Forecasting the development of human capital in Ukraine is based on the principles of implementation of proposals with appropriate institutional, legislative and regulatory justification. In order to improve the formation / development of human capital and overcome the settlement of economic challenges, it is proposed to: in a social sphere on the basis of establishment of permanent social help for the socially unprotected layers of population in the size of exceeding above the combined average monthly charges on one person: establishment of living wage in the size of exceeding above the combined average monthly charges, to change a base for the extra charge of subsidies from acuestss - on the combined average monthly charges; to set the sentinel base of calculation of subsidies at determination of status of person that gets subsidies, in the moment of extra charge unlike present - for 6 last months), of order of their grant; to provide every quarter inflationary amendment bases, limits of social standards; in a housing sphere on the basis of institutionalization of housing complex, nationalizations of privatized him infrastructural objects; an input of model of laying out is on the zones of settlements with establishment of historically-cultural community charge on a profit from new building, reconstructions with expansion on territory of society; single-sourcing of sights of history, culture; in an infrastructural sphere - institutionalization of wayside infrastructure; in an educational sphere is an input of the system "learning-work-decent life" on principles of state-private partnership, fiscal-favourable financing taking into account interests of all levels of management, interests of the Ukrainian union of industrialists, businessmen, growth of human capital fund; forming of charges on the guard of environment as a constituent of social charges of companies, region, state, ecological innovations at creation of wayside infrastructure, developed of sphere of housing complexes; for stimulation of financing of forming of ЛК to create the National fund of assistance to development of human capital.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського