1. |
Вербець В.В. Теоретико-методологічні засади формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.В. Вербець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 40 с. — укp.Розкрито суть духовно-творчого потенціалу як цілісного й інтегрованого феномену соціокультурних, морально-етичних, художньо-творчих потреб і ціннісних орієнтацій молоді. На підставі аналізу теоретико-методологічних положень педагогічних, психологічних і культурологіних теорій запропоновано евристичну модель формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді на засадах самовдосконалення та саморозвитку особистості. Значну увагу приділено розробці методології вимірювання ефективності моделі формування потенціалу даної молоді з використанням діагностично-корегувальної технології - соціально-педагогічного моніторингу. Інноваційну технологію впроваджено у контексті педагогічного системотворення, зокрема у процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх фахівців гуманітарної галузі. Запропоновано систему соціальних показників та індексів діагностики формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді на базі "еволюційного" та "конфліктного" підходів у вищих навчальних закладах країни. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ч481.352 Шифр НБУВ: РА339470
Рубрики:
|