Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (79)Книжкові видання та компакт-диски (68)
Пошуковий запит: (<.>A=БОЯРСЬК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Боярський О.О. 
Відшкодування шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю суду: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.О. Боярський ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено й обгрунтовано теоретичні основи зобов'язань, що виникають внаслідок заподіяння шкоди незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю суду. Проаналізовано суть поняття, типологію та зміст зазначених зобов'язань. Увагу приділено загальній характеристиці таких зобов'язань, визначено їх місце в системі зобов'язань. Розглянуто особливості суб'єктів зобов'язань, що виникають внаслідок заподіяння шкоди, а також специфіку підстав (умов) їх виникнення. Детально проаналізовано категорії незаконності рішень, дій чи бездіяльності суду як підстави виникнення зазначених зобов'язань, порядок і обсяг відшкодування шкоди, завданої цими суб'єктами. Наведено пропозиції стосовно вдосконалення норм чинного законодавства й узгодження положень Цивільного кодексу України, а також цивільного процесуального й адміністративного процесуального законодавства України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)213.15 +
Шифр НБУВ: РА359655

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Боярська Г.М. 
Особливості функціонального стану лейкоцитів крові при термічних ураженнях шкіри: Автореф. дис... канд. біол. наук: 14.01.31 / Г.М. Боярська ; АМН України. Ін-т гематології та трансфузіології. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто функціональний стан лейкоцитів венозної та капілярної крові зони термічного ураження шкіри в гострому періоді хвороби. Встановлено залежність від глибини та площі ураження, стадії опікової хвороби, вираженості змін функціональної активності лейкоцитів. Визначено значимість зміни окремих показників функціонального стану нейтрофільних гранулоцитів капілярної крові зони термічного ураження для прогнозу розвитку інфекційних ускладнень. Виявлено, що термічні ураження з перших годин обумовлюють значне зниження кількості Т- і В-лімфоцитів та їх субпопуляцій у разі компенсаторного підвищення їх спонтанної мітогенної активності. Вперше визначено варіанти розвитку клітинно-опосередкованих лейкоцитарних реакцій запалення в капілярах зони термічного ураження. Встановлено патологічний вплив плазми крові обпечених дітей та її фракцій на цитофункціональні характеристики лейкоцитів венозної та капілярної крові зони термічного ураження. Зазначено: препарати донорського альбуміну та свіжозамороженої плазми мають властивості утворювати з токсинами середнього та низького розміру стійкі комплекси, що призводить до зниження цитотоксичної активності плазми крові хворих з одночасним відновленням стабільності мембран лейкоцитів та їх функціональної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.154.1-3
Шифр НБУВ: РА316348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Гребенюк Л. В. 
Удосконалення профілактики та лікування назофарингеальних проявів гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у дітей дошкільного віку / Л. В. Гребенюк. — Б.м., 2021 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Потапенко С. В. 
Прогнозування розвитку та корекція вегетативних розладів у дітей та підлітків з гастроезофагеальною рефлюксною хворобою / С. В. Потапенко. — Б.м., 2021 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Чжан Х. -. 
Музично-естетичне виховання дошкільників у Китайській Народній Республіці та Україні: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Х. -. Чжан. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації проаналізовано й узагальнено теоретичні ідеї та досвід музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в КНР та Україні для визначення напрямів взаємного використання педагогічно цінних ідей та досвіду у сучасних умовах розвитку китайської і української дошкільної освіти. Актуальність дослідження зумовлена такими основними чинниками, як: відродження й оновлення культурного і освітнього потенціалу української і китайської націй; інтеграція обох країн до світового науковоосвітнього простору, що зумовлює необхідність вивчення українською педагогічною спільнотою актуального стану, тенденцій та перспектив розвитку систем освіти різних країн, аналізу їх позитивного досвіду з метою визначення найбільш ефективних напрямів власного поступу; збереження національної культурної специфіки України і КНР на тлі цивілізаційної глобалізації. На основі аналізу широкого спектру наукових джерел схарактеризовано ступінь дослідженості проблеми музично-естетичного виховання дошкільників, генезу ідеї музично-естетичного виховання дошкільників. Визначено термінологічне поле дослідження, проаналізовано й уточнено суть основних понять, що стосуються проблеми дослідження, а саме: «виховання», «естетичне виховання», «музичне виховання», «музично-естетичне виховання», «дошкільники», «музично-естетичне виховання дошкільників» в українській і китайській педагогічній думці. Проаналізовано теоретичні аспекти музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в КНР і Україні. З’ясовано мету, цілі, завдання музично-естетичного виховання дошкільників в обох країнах, визначено умови ефективності музично-естетичного виховання та принципи його організації. Проведено компаративний аналіз, виявлено спільні і відмінні риси у теоретичних підходах до організації музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в Україні і КНР. З’ясовано, що в Україні ставиться акцент на розвиток мовлення, збагачення словникового запасу та інтонацій через спів, а заохочення до творчості, закладання основ музичного навчання та вивчення українських музичних традицій є важливими компонентами. У Китаї увага приділяється формуванню базових музичних навичок, а також розвитку інтересу до мистецтва протягом усього життя, інтеграції сучасних освітніх технологій та інноваційної методики у музично-естетичне виховання, що сприяє формуванню морально-етичної ціннісної бази у дошкільників. Розкрито зміст музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку в КНР і Україні для дітей молодшого, середнього і старшого дошкільного віку. Здійснено порівняльний аналіз змісту музичноестетичного виховання для дошкільників різного віку в Україні та Китаї: обидва підходи до формування змісту музично-естетичного виховання дошкільників сприяють розвитку музичних, моторних, соціальних та творчих здібностей у дітей. Український підхід більше зосереджений на розвитку музичних навичок, використанні інструментів та сприйнятті музики, в той час як китайський підхід акцентує увагу на створенні, творчості та соціальній взаємодії через музичну діяльність. У дослідженні визначено методи музично-естетичного виховання дітей в обох країнах: методи впливу на свідомість, що стимулюють інтерес дошкільників до музики, розвивають естетичну чутливість та творчі здібності; методи організації діяльності, що активізують безпосередню участь дітей через ігрові ситуації, музичні ігри та свята; методи стимулювання, які включають заохочення і покарання. Здійснено компаративний аналіз реалізації методів виховання: український підхід ставить більший наголос на імпровізації та стимулюванні творчої уяви, тоді як китайський підхід сприяє вільному мисленню, фантазії та вибору. У обох країнах використовуються словесні методи (бесіда, розповідь та пояснення), а також поєднання музики з іншими мистецькими формами. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз музично-естетичного виховання дошкільників КРН і України і окреслено перспективи імплементації ідей китайського і українського досвіду в дошкільні заклади освіти України та КНР відповідно. Впровадження китайського досвіду музично-естетичного виховання дошкільників у систему освіти України може мати такі перспективи: розширення переліку принципів музичноестетичного виховання, урізноманітнення методів виховання, інтеграція музики і образотворчого мистецтва, колективні творчі проєкти, акцент на самостійність і креативність дітей, використання українських традиційних музичних інструментів у музичних заняттях. Перспективи впровадження українського досвіду музично-естетичного виховання дошкільників у систему освіти Китаю: розвиток творчості та самовираження, розвиток мовлення, урізноманітнення форм виховання, розширення музичного репертуару, розвиток міжкультурного діалогу, заохочення і стимулювання до музичної діяльності.^UThe thesis analyzes and summarizes the theoretical ideas and experience of music-aesthetic education of preschool children in the PRC and Ukraine in order to determine the directions of mutual use of pedagogically valuable ideas and experience in the modern conditions of the development of Chinese and Ukrainian preschool education.. The relevance of the research is determined by the main factors. They are: revival and renewal of the cultural and educational potential of the Ukrainian and Chinese nations; the integration of both countries into the global scientific and educational space, which necessitates the study by the Ukrainian pedagogical community of the current state, trends and prospects of the development of the education systems of different countries, the analysis of their positive experience and problems in order to determine the most effective directions of their own progress; preservation of the national cultural specificity of Ukraine and the People's Republic of China against the background of civilizational globalization. Based on the analysis of a wide range of scientific sources, the degree of research into the problem of music-aesthetic education of preschoolers, the genesis of the idea of music-aesthetic education of preschoolers is characterized. The terminological field of the research is defined, the essence of the main concepts related to the research problem is analyzed and clarified. They are: "education", "aesthetic education", "musical education", "musical-aesthetic education", "preschoolers", "musical-aesthetic education of preschoolers" in Ukrainian and Chinese pedagogical thought. Theoretical aspects of musical and aesthetic education of preschool children in China and Ukraine are analyzed. The purpose, goals, tasks of musical and aesthetic education of preschoolers in both countries have been clarified, the conditions for the effectiveness of musical and aesthetic education and the principles of its organization have been determined. A comparative analysis was carried out, common and distinctive features in theoretical approaches to the organization of musical and aesthetic education of preschool children in Ukraine and the People's Republic of China were revealed. In Ukraine, emphasis is placed on the development of speech, enrichment of vocabulary and intonations through singing, and encouraging creativity, laying the foundations of musical education and studying Ukrainian musical traditions are important components. In China, attention is paid to the formation of basic musical skills, as well as the development of interest in art throughout life, the integration of modern educational technologies and innovative methods into musical and aesthetic education, which contributes to the formation of a moral and ethical value base in preschoolers. The content of musical and aesthetic education of preschool children in the People's Republic of China and Ukraine for children of younger, middle and older preschool age was disclosed. A comparative analysis of the content of musical and aesthetic education for preschoolers of different ages in Ukraine and China was carried out. Both approaches to the formation of the content of musical and aesthetic education of preschoolers contribute to the development of musical, motor, social and creative abilities in children. The Ukrainian approach focuses more on the development of musical skills, the use of instruments and the perception of music, while the Chinese approach emphasizes creation, creativity and social interaction through musical activities. In the study, the methods of musical and aesthetic education of children in both countries are defined. They are: methods of influencing consciousness that stimulate preschoolers' interest in music, develop aesthetic sensitivity and creative abilities; methods of organizing activities that activate the direct participation of children through game situations, musical games and holidays; methods of stimulation, which include encouragement and punishment. A comparative analysis of the implementation of education methods has been carried out. The Ukrainian approach places greater emphasis on improvisation and stimulating the creative imagination, while the Chinese approach promotes free thinking, imagination and choice. In both countries, verbal methods (conversation, narration and explanation) are used, as well as the combination of music with other art forms.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Ван Ю. -. 
Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до соціального виховання школярів у КНР: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Ю. -. Ван. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації здійснено комплексний компаративний аналіз теоретичних ідей та узагальненні практичного досвіду підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів для творчого використання в умовах сучасної педагогічної освіти України. Актуальність дослідження зумовлена такими основними чинниками, як: руйнація соціальних цінностей у дітей і молоді; важливість збереження традицій Китаю, що вироблені з урахуванням позитивного досвіду соціального виховання особистості; значущість підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до соціального виховання школярів; педагогічна доцільність порівняльних досліджень шляхів розв’язання означеної проблеми в освіті різних країн, зокрема КНР та України. На основі аналізу широкого спектру наукових джерел схарактеризовано розвиток ідеї соціального виховання школярів у Китаї від найдавніших часів до наших днів, проаналізовано й уточнено суть основних понять, що стосуються проблеми дослідження, а саме: «виховання», «соціальне виховання», «школярі», «соціальне виховання школярів», «вчитель музичного мистецтва», «підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва» в українській і китайській педагогічній думці. Схарактеризовано завдання учителя музичного мистецтва у соціальному вихованні школярів у КНР, а саме: створювати умови для вільного та творчого вираження учнів через музику, ознайомлювати учнів з національною та світовою музичною спадщиною, розвивати соціальні навички через музичну діяльність, сприяти розвитку естетичного смаку учнів та інші. Визначено вимоги до вчителя музичного мистецтва у КНР щодо реалізації соціального виховання школярів, а саме: знання методів виховання, які допомагають впливати на соціальний розвиток учнів через музичну діяльність; знання підходів до використання музики для передачі моральних, етичних та культурних цінностей, виховання поваги до культурної спадщини; розуміння і поваги до різних культур через музику, виховання толерантності та відкритості до інших культурних джерел та інші. З’ясовано мету підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів – формування компетентностей зі створення навчальних програм та педагогічних стратегій, спрямованих на формування моральних цінностей, культурного сприйняття і соціальної відповідальності учнів через музичну освіту. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз мети, завдань, принципів, змісту навчання, форм і методів навчання майбутніх учителів музики в Китаї та в Україні. З’ясовано спільні та відмінні риси, а також переваги і недоліки, притаманні кожній із досліджуваних країн. Наукова новизна й теоретичне значення одержаних результатів дослідження полягають у тому, що вперше на основі урахування критеріїв (історичні події та процеси, зміна філософських концепцій та цінностей, зміни в законодавчий базі, зміни у суспільних і культурних традиціях, взаємодії зі світовим співтовариством, розвиток педагогічної теорії і практики) визначено і схарактеризовано періоди розвитку ідеї соціального 4 виховання школярів в Китаї: І період (ІІІ ст. до н.е. – друга половина ХІХ століття) – традиційний період; ІІ період (кінець ХІХ – 1948) – модернізаційний період, ІІІ період (1949 – 1978) – ідеологічний період, ІV період (1978 – до наших днів) – сучасний період. Також у дослідженні визначено завдання (розуміння культурного контексту, розвиток емпатії та співчуття, розвиток соціальних навичок, створення інклюзивного музичного освітнього середовища, міжкультурна взаємодія та розуміння, розвиток професійних навичок) і принципи (системність і комплексність, наочність і зрозумілість, індивідуалізація, взаємодія і групова робота, педагогічна інновація) підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічних університетах КНР до соціального виховання школярів.^UThe thesis presents a comprehensive comparative analysis of theoretical ideas and a generalization of the practical experience of training future music teachers in pedagogical universities of the People's Republic of China for social education of schoolchildren for creative use in the conditions of modern pedagogical education of Ukraine is carried out. The relevance of the research is determined by such main factors as: the destruction of social values among children and youth; the importance of preserving the traditions of China, developed taking into account the positive experience of social education of the individual; the significance of training future music teachers for the social education of schoolchildren; the pedagogical expediency of comparative studies of ways to solve the specified problem in the education of different countries, in particular the People's Republic of China and Ukraine. Based on the analysis of a wide range of scientific sources, the development of the idea of social education of schoolchildren in China from ancient times to the present day is characterized, the essence of the main concepts related to the research problem is analyzed and clarified, namely: "education", "social education", "schoolchildren", "social education of schoolchildren", "teacher of musical art", "training of future teachers of musical art" in Ukrainian and Chinese pedagogical thought. 7 The task of a music teacher in the social education of schoolchildren in the People's Republic of China is characterized, namely: to create conditions for free and creative expression of students through music, to familiarize students with the national and world musical heritage, to develop social skills through musical activities, to promote the development of students' aesthetic taste, and others. The requirements for the music teacher in the People's Republic of China regarding the implementation of social education of schoolchildren have been defined, namely: knowledge of educational methods that help influence the social development of students through musical activity; knowledge of approaches to the use of music for the transmission of moral, ethical and cultural values, fostering respect for cultural heritage; understanding and respect for different cultures through music, education of tolerance and openness to other cultural sources and others. The purpose of training future music teachers in pedagogical universities of the People's Republic of China for the social education of schoolchildren was clarified. It is the formation of competencies for the creation of educational programs and pedagogical strategies aimed at the formation of moral values, cultural perception and social responsibility of students through music education. A comparative pedagogical analysis of the purpose, tasks, principles, content of education, forms and methods of education of future music teachers in China and Ukraine was carried out. Common and distinctive features, as well as advantages and disadvantages inherent in each of the studied countries, were clarified.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського