Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (46)Книжкові видання та компакт-диски (44)
Пошуковий запит: (<.>A=БОЛОТІНА$<.>+<.>A=ЄВГЕНІЯ$<.>+<.>A=ВАЛЕРІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Болотіна Є.В. 
Доля як предмет філософського дискурсу (соціально-філософський аналіз феномена): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Є.В. Болотіна ; Запоріз. держ. ун-т. — Запоріжжя, 2002. — 16 с. — укp.

Проаналізовано процес становлення і розвитку поняття "доля", що відноситься до найбільш давніх філософських понять, які застосовуються соціальною філософією, філософською антропологією і філософією культури. Обгрунтування ідеї долі як інтенції екзистенційно-життєвої орієнтації людини базується на фундаментальному епістемологічному принципі єдності історичного і логічного, єдності соціальної теорії і практики. Розглянуто трансісторичний і кроскультурний феномен "доля", який визначається як екзистенційно-інформаційна форма матерії, й на особистісному рівні - як інтегральна, аксіологічна функція. Життєвий світ утворюється на перетинанні соціально-історичних умов (об'єктивної долі) й аксіологічного "Я" (екзистенційно-особистісної долі).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.73 + Ю216.2 +
Шифр НБУВ: РА321153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Болотіна В.Ю. 
Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Ю. Болотіна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розглянуто питання активізації процесу морального виховання учнів старших класів під час вивчення зарубіжної літератури, пошуку шляхів удосконалення навчально-виховної діяльності старшокласників. Теоретично обгрунтовано, що цілеспрямована робота щодо формування та розвитку в старшокласників морально цінних якостей на уроках та позаурочних заняттях із зарубіжної літератури сприяє виробленню в них стійких моральних переконань. Зроблено висновок: робота з морального виховання старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури буде плідною, якщо учні не тільки отримають, а й, певною мірою, реалізують засвоєні моральні знання у своїх вчинках, виявлять прагнення до морального самовдосконалення засобами самовиховання. Експериментально підтверджено ефективність використання активних форм навчально-виховної діяльності та міжпредметних зв'язків у процесі вивчення зарубіжної літератури старшокласниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.21
Шифр НБУВ: РА313311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського