Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (58)Книжкові видання та компакт-диски (129)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=БЕРЕЗАН$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=ВЕНІАМІНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Березанська Н.Д. 
Клініка та лікування психічних порушень у ранньому післяабстинентному періоді опійної наркоманії: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.17 / Н.Д. Березанська ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Вивчено психопатологічні прояви та патогенетичний базис раннього післяабстинентного періоду опійної наркоманії. Обгрунтовано правомірність виділення раннього післяабстинентного періоду. Встановлено домінуючий психопатологічний синдром - астенічний. Виявлено зміну активності нейрорецепторів, що свідчить про зміну характеру функціонування нейромедіаторних систем у ранньому післяабстинентному періоді у порівнянні з періодом абстиненції у напрямі збільшення активності серотонінергічної та зниження - дофамінергічної системи. Зменшення функціональної активності дофамінергічної системи супроводжувалося зниженням рівня активованості мозку, що виявилося у вигляді синхронізації біоелектричних процесів мозку та зниження коефіцієнта активації. Запропоновано засіб терапії з застосуванням актопротектора, антиоксиданту ізотіобарбаміну для корекції виявлених порушень. На основі порівняльного вивчення ефективності ізотіобарбаміну та пірацетаму доведено перевагу ізотіобарбаміну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.021.13-3
Шифр НБУВ: РА311473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Березан О.В. 
Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Березан ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан проблеми створення системи розрахункових задач і вправ для учнів класів хіміко-біологічного профілю та методичної системи її використання у процесі навчання хімії. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено методичні засади розробки та впровадження до навчального процесу учнів даних класів системи задач і вправ, що сприяє покращенню навчальних досягнень учнів завдяки формуванню вмінь логічно розмірковувати, порівнювати, висловлювати припущення, доводити та заперечувати, узагальнювати, встановлювати нові взаємозв'язки між знаннями, переносити знання та вміння в нові ситуації. Розроблено методичні рекомендації для вчителів, евристичні приписи для учнів, навчальні посібники, дидактичні матеріали, збірники задач, матеріали для проведення експрес-опитування та тематичного оцінювання, організації домашніх контрольних робіт. Експериментальним шляхом доведено, що впровадження розробленої методичної системи навчання учнів розв'язувати задачі та вправи дошкільної практики підвищує рівень навчальних досягнень учнів і сприяє розвитку логічних інтелектуальних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-352 +
Шифр НБУВ: РА342001

Рубрики:

      
3.

Березан В. І. 
Дидактична система формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей / В. І. Березан. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей. Обґрунтовано концепцію дидактичної системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей в умовах нової соціокультурної реальності. Розроблено й науково обґрунтовано авторську модель дидактичної системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей. Окреслено наукові підходи до моделювання дидактичної системи. Визначено критерії та показники рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності студентів соціономічних спеціальностей. На підставі дослідно-експериментальної перевірки моделі дидактичної системи доведено її ефективність, зроблені рекомендації та окреслені перспективи подальших наукових розвідок.^UThe thesis is a theoretical and experimental study of the problem of information and communication competence formation of students of socionomic specialties. The objective of the research is to substantiate theoretically and test the effectiveness of the author's model of the didactic system of information and communication competence formation of students of socionomic specialties. The concept of the didactic system of information and communication competence formation of students of socionomic specialties under the conditions of new sociocultural reality has been substantiated, which is of a systemic character and integrates separate concepts: objective, genesis-methodological, core, design-research, and prognostic. Scientific approaches to modeling the didactic system have been outlined. The author's model of the didactic system of information and communication competence formation of students of socionomic specialties has been designed and scientifically substantiated, integrating seven functionally interconnected components: motivational-objective, problem-based content, designing, communicative, operational-collaborative, demonstration-effective, reflexive-prognostic. The stages of the author's model implementation have been described.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського