Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Андрієнко Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Андрієнко Д.А. 
Орієнтаційне впорядкування рідких кристалів в комірках з контрольованими крайовими умовами: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.15 / Д.А. Андрієнко ; НАН України. Ін-т фізики. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Розглянуто вплив крайових умов на різноманітні електрооптичні ефекти в рідких кристалах (РК), зокрема, світлоіндукований перехід Фредерікса в РК комірці з хіральною домішкою, взаємодію РК з кутовим моментом світла, формування об'ємних граток директора, обумовлених модуляцією параметрів поверхні - осі легкого орієнтування та поверхневого параметра порядку: орієнтаційні переходи в гібрідній комірці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В372.35,022
Шифр НБУВ: РА308802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Андрієнко Д. С. 
Асинхронний електропривід узгодженого обертання з імпульсно-струмовим обмеженням в колі електрично пов'язаних роторних випрямлячів / Д. С. Андрієнко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.09.03 – електротехнічні комплекси та системи. Національний університет«Дніпровська політехніка», м. Дніпро, 2021.У дисертаційній роботі розв'язане науково-прикладне завдання, яке пов'язанез дослідженням та створенням нового виду електропривода узгодженого обертання 19на базі асинхронних двигунів з імпульсно-струмовим обмеженням в колі електричнопов'язаних роторних випрямлячів, що має властивості самосинхронізації за невизначених механічних впливів з високими енергетичними і відносно малими масогабаритними і вартісними показниками порівняно з відомими системами електроприводів узгодженого обертання.Отримано безрозмірний узагальнений параметр (коефіцієнт) синхронізації,який залежить від конструктивних особливостей схемного рішення, параметрів роторного кола АДФР та співвідношення статичних моментів асинхронного електропривода узгодженого обертання та аналітичні вирази для визначення зрівняльногоструму моменту між роторами двигунів. Визначені параметри електричної схемиінвертора керованого мережею перетворювача узгодженого обертання в колі електрично пов'язаних роторних випрямлячів, при яких забезпечується надійна роботаінвертора та його захист від аварійних струмів.Розроблена імітаційна комп'ютерна модель, яка враховує взаємопов'язані електромагнітні й електромеханічні процеси в системі електропривода узгодженогообертання з імпульсно-струмовим обмеженням в колі електрично пов'язаних роторних випрямлячів та дозволяє встановити ефективні способи та алгоритми керуванняперетворювачем для отримання найкращих синхронізуючих властивостей АДФР зазбереження високого рівня ККД та коефіцієнта потужності електроприводу.Отримані аналітичні співвідношення електромеханічного процесу в електроприводі узгодженого обертання, завдяки яким установлено, що неузгодженість у сталому режимі зворотно пропорційна добутку коефіцієнта синхронізації та номінального ковзання двигуна, а електромеханічна постійна часу пропорційна цьому добутку. Запропонована методика визначення неузгодженості швидкостей АДФР у системі електропривода узгодженого обертання, яка враховує наявність як статичних таі динамічних збурюючих високочастотних моментів, що діють на АДФР, та дозволяє з достатньою похибкою до 6,6% у сталих, та до 25,7% у перехідних режимах їхроботи виконувати оцінку неузгодженості швидкостей АДФР залежно від паспортних даних та параметрів схеми заміщення АДФР.Проведені експериментальні дослідження підтверджують працездатність іефективність запропонованого технічного рішення асинхронного електроприводу зімпульсно-струмовим обмеженням в колі електрично пов'язаних роторних випрямлячів.^UDissertation for the degree of candidate of technical sciences in the specialty 05.09.03– electrical complexes and systems. National University «Dnipro Polytechnic», Dnipro,2021. 20In the dissertation work, a scientific and practical problem was solved related to thestudy and creation of a new type of electric drive of coordinated rotation based on asynchronous motors with pulse-current limitation with electrically connected rectifiers inphase rotors, which have self-synchronization properties under uncertain types of mechanical effects with high energy and relatively small weight, dimension and cost indicators incomparison with known systems of electric drives of mismatched rotation.A dimensionless generalized parameter (coefficient) of synchronization is obtained,which depends on the design features of the circuit solution, the parameters of the rotorcircuit of the asynchronous motor with wound rotor (AMWR) and the ratio of the staticmoments of an asynchronous electric drive of matched rotation and analytical expressionsfor determining the equalizing torque and current between the rotors of the motors. Theparameters of the electrical circuit of the inverter of a network-controlled converter ofmismatched rotation with electrically connected rectifiers in the rotor circuit have beendetermined, at which reliable operation of the inverter and its protection from emergencycurrents are ensured.A simulation computer model has been developed that takes into account the interrelated electromagnetic and electromechanical processes in the electric drive system ofmismatched rotation with pulse-current limitation in the circuit of electrically connectedrotor rectifiers, and allows to establish effective methods and methods for controlling theconverter to obtain the best synchronizing properties of the AMPR while maintaining ahigh level of efficiency and drive power factor.Analytical ratios of the electromechanical process in an electric drive of mismatchedrotation were obtained due to which it was found that the inconsistency in the steady stateis inversely proportional to the product of the synchronization coefficient and the nominalslip of the motor, and the electromechanical time constant is proportional to this product.A method is proposed for determining the speed mismatch of AMPR in the system of anelectric drive of mismatched rotation, which takes into account the presence of both staticand dynamic disturbing high-frequency moments acting on the AMPR. This allows, withsufficient accuracy up to 6.6% in constant, and up to 25.7% in transient modes of their operation, to assess the inconsistency of the AMPR speeds depending on the passport dataand parameters of the AMPR equivalent circuit.The conducted experimental studies confirm the operability and efficiency of theproposed technical solution for an asynchronous electric drive with a pulse-current limitation in the circuit of electrically connected rotor rectifiers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського