Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (105)Книжкові видання та компакт-диски (101)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Абрамов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Абрамов В.І. 
Духовний потенціал збройних сил України: методологія системного вивчення і регулювання: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / В.І. Абрамов ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2005. — 31 с. — укp.

Досліджено соціально-філософські проблеми становлення, функціонування та механізму регулювання розвитку духовного потенціалу Збройних Сил (ЗС) України, а також специфіку процесу логіко-змістової інтеграції його елементів на основі ідеології розвитку сучасного українського суспільства. Обгрунтовано механізм взаємодії елементів системи формування духовного потенціалу ЗС та об'єктивну необхідність посилення регулятивно-творчої ролі ідеології розвитку сучасного українського суспільства. Розкрито її суть, визначено структуру та обгрунтовано новий взірець та соціальну роль як інтегруючої та консолідуючої системи духовних цінностей й чинника логіко-змістової інтеграції національних інтересів України. Розвинуто концептуальні підходи та сформульовано рекомендації щодо вдосконалення регулювання системи формування духовного потенціалу як складного комплексного процесу взаємодії організації та самоорганізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)4 в + Ю6*622.221 +
Шифр НБУВ: РА334800

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Абрамов В.І. 
Напружено-деформований стан стрижневих ізоляторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / В.І. Абрамов ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2000. — 19 с. — укp.

Проведено розрахунково-експериментальне дослідження міцності конструкцій стрижневих порцелянових ізоляторів з урахуванням умов контактної взаємодії матеріалів і технологічних процесів мундштучного пресування пористих пластичних керамічних мас для виготовлення ізоляційних деталей. Розвинуто узагальнене математичне формулювання задачі пружнов'язкопластичності з урахуванням скінченності деформацій, пористості та фізичної нелінійності середовища. Досліджено процеси мундштучного пресування пластичних пористих керамічних мас. Визначено вплив різних конструктивних параметрів технологічного обладнання на закономірності процесів деформування керамічних мас. Встановлено залежності напружено-деформованого стану стрижневих ізоляторів від конструктивних параметрів та умов контактної взаємодії спряжених елементів конструкції. Запропоновано раціональні параметри конструкцій стрижневих ізоляторів і технологічного обладнання для мундштучного пресування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З234.14
Шифр НБУВ: РА312588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Протасенко К. О. 
Державне управління Національною гвардією України в умовах надзвичайного стану: організаційно-правові інструменти / К. О. Протасенко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації розроблено наукові положення та отримано нові результати, які в сукупності вирішують актуальне наукове завдання, що полягає в удосконаленні організаційно-правових інструментів державного управління Національною гвардією України в умовах надзвичайного стану.Розроблено систему критеріїв і показників визначення доцільності залучення Національної гвардії України до здійснення заходів надзвичайного стану з використанням методу аналізу ієрархій.^UIn the thesis author has developed the scientific principles and obtained new results that solve the actual scientific task. This task is to improve the organizational and legal instruments of public administration by the National Guard of Ukraine in a state of emergency.The system of criteria and indicators for determining the advisability of using the National Guard of Ukraine in a state of emergency is developed with the hierarchy analysis method.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Костенко Д. М. 
Формування мережевої архітектури публічного управління в контексті забезпечення національної безпеки. / Д. М. Костенко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації теоретично обґрунтовано й розроблено пропозиції щодо формування мережевої архітектури публічного управління в контексті забезпечення національної безпеки України.Встановлено ступінь наукової розробленості проблем формування мережевої архітектури публічного управління в контексті забезпечення національної безпеки. Зважаючи на уточнення змісту категорій та понять щодо проблематики формування мережевої архітектури публічного управління національною безпекою України, побудовано трирівневу категоріальну модель публічного управління національною безпекою. До першого рівня належать поняття та категорії щодо концептуального ядра дисципліни – публічного управління, до другого – поняття та категорії, що відтворюють процеси розбудови мережевої архітектури публічного управління національною безпекою, до третього – базові поняття та категорії практики з організації розбудови мережевої архітектури публічного управління національною безпекою. Під оглядом зазначеного системно відображено процес інституціоналізації мережевої архітектури публічного управління національною безпекою з урахуванням рухомості інституціонального середовища публічного управління, а також безпекового середовища.З'ясовано, що для обґрунтування теоретичних засад формування мережевої архітектури публічного управління національною безпекою використовують такі підходи: інституціональний, структурно-функціональний, конфліктологічний, мережевий, системно-діяльнісний, архітектурний.Обґрунтовано, що формування мережевої архітектури публічного управління національною безпекою передбачає нормотворчість та впровадження інституціонально сформованих норм публічного управління у практику забезпечення національної безпеки. Цей процес структурно охоплює: створення інституціонального середовища мережевої архітектури публічного управління національною безпекою з урахуванням інституціональних матриць; формування мережевої архітектури публічного управління національною безпекою; розроблення та впровадження в публічно-управлінську практику технологій мережевого управління національною безпекою; нормативно-правове врегулювання компетенцій суб'єктів мережевої взаємодії з питань забезпечення національної безпеки.Результатом інституціоналізації мережевої архітектури публічного управління національною безпекою є сформованість інституціональних матриць зазначеної діяльності як програми її інституціонального розвитку.Результати вивчення досвіду країн розвиненої демократії щодо публічного управління національною безпекою дають змогу констатувати, що керівництво досліджуваних країн успішно впровадило у практику публічного управління низку концепцій, зокрема:концепцію інформатизації суспільства, що сприяло демократичному розвитку суспільства;концепції відкритого суспільства й суспільства відкритого доступу, що зумовлюють партисипаторну взаємодію держави та інститутів громадянського суспільства з актуальних питань суспільного розвитку;концепцію публічної адміністрації, що передбачає визначальну роль громадянського суспільства з питання розроблення та реалізації національної політики;концепцію архітектури системи управління, що визначає перехід від ієрархічного управління до менеджменту у сфері реформ сектору оборони й безпеки;концепції цивільної та суспільної безпеки, згідно з якими здійснено модернізацію системи управління сектором безпеки і оборони на засадах співробітництва громадянського суспільства та адміністрації безпекових і оборонних структур.Встановлено, що до актуальних проблем функціонування системи публічного управління національною безпекою України на сучасному етапі державного будівництва входять: недосконалість нормативно-правової бази, що регламентує процеси інформаційного та демократичного розвитку України, забезпечення національної безпеки; незавершеність формування єдиного інформаційно-технологічного простору публічного управління в Україні; незавершеність формування інституційного середовища публічного управління національною безпекою.Обґрунтовано, що в Україні основним пріоритетом політики національної безпеки на сучасному етапі державного будівництва є трансформація системи національної безпеки відповідно до умов інформаційної цивілізації. При цьому основне завдання модернізації системи публічного управління національною безпекою полягає у формуванні мережевої архітектури в цій специфічній сфері.З метою вдосконалення мережевої архітектури публічного управління національною безпекою України сформовано низку пропозицій до органів державної влади.Ключові слова: мережа, взаємодія, громадянське суспільство, держава, публічне управління, національна безпека, партисипаторне управління, система забезпечення національної безпеки, соціальне проектування і конструювання, інституціональне середовище публічного управління національною безпекою, мережева архітектура публічного управління національною безпекою.^UThe dissertation theoretically substantiates and develops proposals for the formation of a network architecture of public management in the context of ensuring the national security of Ukraine. The degree of scientific elaboration of the problems of formation of network architecture of public management in the context of ensuring national security is established. The clarification of the content of categories and concepts related to the formation of the network architecture of public management of the national security of Ukraine made it possible to build a categorical model of public management of national security. This model is presented in three levels: the first level includes concepts and categories in relation to the conceptual core of the discipline – public management; the second level includes concepts and categories that reflect the processes of building a network architecture of public management of national security; the third level includes the basic concepts and categories of practice, reflecting the organization of the development of the network architecture of the public management of national security. This allowed to systematically reflect the process of institutionalization of the network architecture of public management of national security, taking into account the mobility of the institutional environment of the public management and security environment. It is found out that in substantiation of the theoretical bases of formation of network architecture of public management of national security the following are used: institutional approach, structural-functional, conflictological, network approach, system-activity, architectural approach. The result of the institutionalization of the network architecture of public management of national security is the formation of institutional matrices of this activity as a program of its institutional development. It is established the socio-political, socio-technological and cultural-historical sources of the emergence and development of the network architecture of public management of national security. The results of the study of the experience of the developed democracies in public management of national security allows us to state that the leadership of the studied countries has successfully implemented in the practice of public management: the concept of informatization of the society, which contributed to the democratic development of the society; concepts of open society and open access society, which provide for participatory interaction between the state and the civil society institutions on topical issues of social development; the concept of public management, which provides for the decisive role of the civil society in the development and implementation of the national policy; the concept of the architecture of the management system, which provides for the transition from hierarchical management to management in the field of defense and security sector reforms; the concepts of the civil and public security, according to which the modernization of the security and defense sector management system was carried out on the basis of cooperation between the civil society and the management of security and defense structures. It is established that the current problems of the functioning of the system of public management of national security of Ukraine at the present stage of the state building are: imperfection of the normative-legal base, which regulates the processes of information and democratic development of Ukraine, ensuring national security; incomplete formation of a single information and technological space of the public management in Ukraine; incomplete formation of the institutional environment of the public management of national security. It is substantiated that in Ukraine the main priority of the national security policy at the present stage of state building is the transformation of the national security system in accordance with the conditions of the information civilization. The main task of modernizing the system of public management of national security is the formation of a network architecture in this specific area. In order to improve the network architecture of public management of the national security of Ukraine, proposals have been formulated to public authorities.Key words: network, interaction, civil society, state, public management, national security, participatory management, national security system, social design and construction, institutional environment of public management of national security, network architecture of public management of national security.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Зюзя О. В. 
Розвиток системи забезпечення державної безпеки України: організаційно-правовий аспект: автореферат дис. ... д.філософ : 281 / О. В. Зюзя. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації концептуалізовано пріоритетні напрями удосконалення організаційно-правових засад розвитку системи забезпечення державної безпеки України.Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що в дисертації отримано нові наукові положення та отримано результати, які в сукупності дають змогу вирішити актуальне для вітчизняної науки «Публічне управління та адміністрування» завдання обґрунтування теоретичних положень і методологічних підходів, вироблення практичних пропозицій щодо проектно-орієнтованого управління інституційним розвитком СЗДБ України в умовах динамічного безпекового середовища, що створюєпідґрунтя для науково обґрунтованого політико-правового і організаційного конструювання СЗДБ.У дисертаційній роботі визначено ступінь наукової розробленості проблем проєктно-орієнтованого управління інституційним розвитком СЗДБ. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат проблематики розвитку СЗДБ шляхом розробки категоріальної моделі проектноорієнтованого управління розвитком СЗДБ, а також уточнення поняття «державна безпека» та введення в науковий обіг авторських формулювань окремих понять: «система державної безпеки», «система забезпечення державної безпеки», «організаційна безпека державно-управлінського простору», «реактивне реагування на загрози державній безпеці»,«проактивне реагування на загрози державній безпеці», «розвиток системи забезпечення державної безпеки», «проєктно-орієнтоване управління розвитком системи забезпечення державної безпеки»; «політико-правове конструювання системи забезпечення державної безпеки»; «структурнофункціональне конструювання системи забезпечення державної безпеки»;«просторове та часове конструювання системи забезпечення державної безпеки»; «організаційне конструювання системи забезпечення державної безпеки»; «операційно-діяльнісне конструювання системи забезпечення державної безпеки».^UThe thesis conceptualizes priority directions for improving the organizational and legal foundations of the development of the system of ensuring the state security of Ukraine (SESSU).The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that the new scientific propositions were gained in the thesis and the results were obtained, which jointly allow for solving the task, deemed as urgent for the domestic science of Public Management and Administration, of substantiating theoretical provisions and methodological approaches, developing practical proposals for projectoriented management of the institutional development of the SESSU in the conditions of a dynamic security environment, which creates the basis for scientifically based political, legal, and organizational construction of the SESSU.The degree of scientific elaboration of the problems of project-oriented management of the institutional development of the SESSU has been established in the thesis.The conceptual and categorical apparatus of the problems regarding the development of the SESSU has been improved by developing a categorical model of project-oriented management of SESSU, as well as clarifying the concept of "state security" and introducing into scientific circulation author's formulations of individual concepts: "system of state security," "system of ensuring state security,""organizational security of the state administrative space," "reactive response to threats to state security," "proactive response to threats to state security," "development of the system of ensuring the state security of Ukraine," "projectoriented management of the SESSU development," "political and legal design of the SESSU," "structural and functional design of the SESSU," "spatial andtemporal design of the SESSU," "organizational design of the SESSU," and "operational and action design of the SESSU."


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського