Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (78)Книжкові видання та компакт-диски (91)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=АВАЙВ$<.>+<.>A=МУХАММЕД$<.>+<.>A=АСАД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Мухаммед Анис Шамех 
Корекція імунних і гемостазіологічних порушень у хворих на хронічний червоний вовчак з використанням антиагрегантів: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.20 / Мухаммед Анис Шамех ; АМН України, Ін-т дерматології і венерології. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості стану систем імунітету і гемостазу, а також розроблено метод лікування порушень у хворих на хронічний червоний вовчак (ХЧВ). У 73,9 % хворих виявлено ослаблення неспецифічної резистентності, у 89,9 % пацієнтів - пригнічення клітинної та посилення гуморальної ланок імунітету. На підставі дослідження рівня антитіл до кардіоліпіну (аКЛ) і клінічних проявів захворювання встановлено у 25 % хворих з антифосфоліпідним синдромом. Визначено патологічні зміни системи гемостазу за типом хронічного ДВЗ-синдрому І стадії з переважною активацією тромбоцитарної ланки у разі ХЧВ. У аКЛ-позитивних хворих значно посилювалися розлади судинно-тромбоцитарного гемостазу у порівнянні з показниками аКЛ-негативних пацієнтів. Розроблено та впроваджено в практику охорони здоров'я метод лікування хворих з використанням антиагрегантів (аспірину, тикліду). Призначення антиагрегантів на фоні комплексного лікування хворих дозволило подовжити тривалість ремісії в 2,3 - 3,4 рази, зменшити кількість рецидивів у 3,2 - 4,8 рази у порівнянні з традиційним лікуванням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р603.51-52
Шифр НБУВ: РА312065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Асадчих О.В. 
Методика навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Асадчих ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми підвищення ефективності навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ. Проаналізовано стан навчання усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розглянуто загальні психологічні та психолінгвістичні характеристики усного іншомовного монологічного спілкування, визначено лінгвістичні особливості монологу-опису та монологу-розповіді японською мовою. Обгрунтовано доцільність використання принципу зіставлення іноземної та рідної мов для формування умінь усного японського монологічного мовлення на початковому етапі. Теоретично обгрунтовано методику навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розроблено підсистему вправ для навчання усного японського монологічного мовлення у межах монологу-опису та монологу-розповіді з використанням візуальних опор, навчальних відеофонограм і фонограм, яка складається з двох груп: вправ для навчання монологу опису та завдань для навчання монологу-розповіді, які поділяються на підгрупи та блоки. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики та наведено методичні рекомендації щодо організації навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.121-913.33 +
Шифр НБУВ: РА354946

      
Категорія: Транспорт   
3.

Мухаммед Джасім Мухаммед 
Моделі та метод забезпечення відмовостійкості системи обробки інформації безпілотних літальних апаратів на основі модулярної арифметики: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Мухаммед Джасім Мухаммед ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Розроблено й удосконалено методи та моделі забезпечення відмовостійкості систем обробки інформації (СОІ) безпілотних літальних апаратів (БПЛА) на базі застосування непозиційних кодових структур модулярної арифметики (МА). Розроблено метод забезпечення відмовостійкості СОІ БПЛА на базі застосування кодів МА. Запропоновано математичні моделі відмовостійкості СОІ БПЛА, засновані на застосуванні результатів розв'язання задачі оптимального резурвуваання в МА. На базі розроблених математичних моделей синтезовано відмовостійкі структури СОІ БПЛА. Створено методи й алгоритми реалізації модульних операцій в МА з метою підвищення продуктивності реалізації управляючих алгоритмів СОІ реального часу. Результати наукового дослідження використано для розробки науково-практичних пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності використання БПЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА350788

Рубрики:

      
4.

Мухаммед Ясин Рахахле 
Організаційно-методологічні аспекти аудиту фінансової звітності в діяльності комерційних банків: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Мухаммед Ясин Рахахле ; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертаційна робота присвячена актуальним проблемам теоретичних, методологічних і організаційних аспектів аудиту фінансової звітності в діяльності комерційних банків, обумовлених переходом України до ринкової економіки. На підставі аналізу численних літературних джерел наведені різноманітні визначення комерційного банку, фінансової звітності, аудиту, розкрита їхня сутність. Обгрунтовано і запропоновано класифікацію ринків банківських послуг, різновидів фінансової звітності, з'ясовано перелік факторів, що визначають стан фінансової звітності, напрямки вдосконалення організаційних і методичних принципів зовнішнього та внутрішнього аудиту фінансової звітності комерційного банку. Сформульовані пропозиції з удосконалення внутрішнього контролю і фінансового аналізу звітності клієнта комерційного банку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)226.210

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Асад Махмуд Асад Аль Насер 
Організація процесів передачі інформації в мобільних комп'ютерних мережах з реконфігурацією топології: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.13 / Асад Махмуд Асад Аль Насер ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2003. — 16 с. — укp.

Запропоновано підхід до синтезу інфраструктури мобільної комп'ютерної мережі, яка враховує реконфігурацію топології, що передовсім стосується міграції абонентських систем під час передачі інформації. Наведено спосіб формування стійкого підграфа доставки повідомлень, що забезпечує підвищення ефективності процедури маршрутизації в мобільних мережах з недостатньою стійкістю віртуальних з'єднань. Розроблено алгоритм маршрутизації, який, у порівнянні з відомими алгоритмами, дає змогу підвищити ефективність функціонування мобільних комп'ютерних мереж за рахунок скорочення обсягу керуючої інформації та часу ремаршрутизації. З використанням принципу самоподібності інформаційних потоків у комп'ютерних мережах розроблено алгоритм керування потоками даних, що дає змогу забезпечити необхідний рівень сервісу (QoS) у мобільних мережах з реконфігурацією топології. Запропоновано структуру маршрутизатора й адаптивний алгоритм його функціонування, який формує маршрут передачі інформації залежно від інтенсивності реконфігурації мережі та завантаження її вузлів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-016.5 +
Шифр НБУВ: РА327397

Рубрики:

      
6.

Мухаммед Абу-Хеджлех 
Особливості застосування норм міжнародного права у внутрішньому праві Йорданії і Ізраїлю (порівняльно-правовий аналіз): Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Мухаммед Абу-Хеджлех ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Науково обгрунтовано та системно проаналізовано проблеми взаємодії міжнародного і внутрішнього права в правових системах близькосхідних країн. Досліджено порядок трансформацій норм однієї системи права в іншу як основи здійснення державами своїх зовнішніх зобов'язань. Розглянуто основні засоби та механізми імплементації міжнародно-правових норм, процеси інкорпорації в національні правові системи загальних норм міжнародного права та норм міжнародних угод. Сформульовано наукові висновки та пропозиції, спрямовані на вдосконалення правових систем Йорданії та Ізраїлю в аспекті більш чіткого урегулювання взаємовідносин між внутрішнім та зовнішнім правом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х999 +
Шифр НБУВ: РА328449

Рубрики:

      
7.

Перелома Т. С. 
Методика навчання майбутніх філологів фонетики китайської мови / Т. С. Перелома. — Б.м., 2020 — укp.

У роботі розглядається процес навчання китайської мови майбутніх філологів-синологів закладів вищої освіти України. Мета дослідження - теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація методики навчання майбутніх філологів-синологів фонетики китайської мови. Уперше розроблено методику формування фонетичної компетентності майбутніх філологів-синологів у складі шести компонентів. Визначено лінгвістичні, психолінгвістичні, методичні засади навчання фонетики китайської мови. Обґрунтовано етапи формування китайськомовної фонетичної компетентності. Розроблено підсистему вправ щодо формування фонетичної компетентності та змодельовано відповідний навчальний процес. Запропоновано специфічні критерії для експериментальної перевірки ефективності розробленої підсистеми вправ. Розроблено інформаційний додаток JTC, спрямований на формування фонетичних навичок на рівні складофонеми, слова, речення. Результати дослідження можуть бути використані під час укладання друкованих та електронних навчальних посібників з фонетики китайської мови для навчання майбутніх філологів-синологів.^UThe thesis focuses on the process of teaching Chinese future philologists-sinologists at higher education institutions of Ukraine. Purpose - theoretical substantiation and experimental testing of methods of teaching future philologists Chinese phonetics. For the first time the methodology of the formation of phonetic competence in future philologists-sinologists comprising six components has been scientifically substantiated and experimentally tested. Linguistic, psycholinguistic, methodological principles of teaching phonetics of the Chinese language have been defined. Stages of formation of Chinese-language phonetic competence have been justified. An exercise subsystem for the formation of phonetic competence has been developed, the organization of the educational process has been modeled. The criteria for testing of the suggested exercise subsystem have been specified. The information application JTC aimed at developing phonetic skills at the level of syllable phonemes, words, sentences has been created. The results of the research can be used for writing printed and electronic textbooks on the phonetics of the Chinese language for the training of future philologists-sinologists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Дибська Т. С. 
Методика змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. / Т. С. Дибська. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації теоретично обґрунтовано, практично розроблено та експериментально перевірено методику змішаного навчання усного японського мовлення студентів освітнього рівня «бакалавр».Обґрунтовано й розроблено підсистему завдань і вправ для навчання усного японського мовлення за системою змішаного навчання, що реалізується в межах чотирьох основних («Face-to-Face Driver», модель почергового розподілу форм роботи, «зміна робочих зон» та «перевернута аудиторія») та трьох допоміжних («Flex», «Online Lab», «Self-Blend») моделей.18Розроблено модель авторської методики (у двох варіантах – з використанням під час очних занять елементів мікронавчання (мікропошуку) та без них) навчання усного японського мовлення майбутніх філологів.У ході експерименту встановлено ефективність авторської методики у цілому. Перевага моделей, де використовувався мікропошук, не підтвердилася. Однаково ефективними виявилися результати в групах, що навчалися за моделями з мікропошуком та без мікропошуку. Достовірність результатів експерименту було доведено за допомогою статистичного методу Манна-Уїтні. Сформульовано методичні рекомендації щодо змішаного навчання майбутніх філологів усного японського мовлення за авторською методикою.^UThe dissertation represents a theoretical substantiation, practical development and experimental checkup of the methodology of teaching oral Japanese speech to students who study for the qualification of Bachelor's degree.The paper defines the technology of blended learning of Japanese oral speech as a systematic use of methods and techniques of face-to-face, distance, online and interactive learning – the ones optimal for learning and adequate in order to achieve educational goals. The advantages, key approaches and principles of blended learning of oral Japanese speech (communicative, competence-oriented, linguistic and linguocultural) are formulated in the paper. Theoretical and methodological bases of formation of competences in oral Japanese speech of future philologists (in particular, definition and component structure of competence in speaking and competence in listening in Japanese) are elaborated. Linguistic principles of teaching oral Japanese to future philologists are formulated, while also indicating typological phonetic, lexical and grammatical features of Japanese that cause interlingual interference, as well as culturally marked paraverbal means of communication. It is noted that the theoretical basis of teaching speech consists of functional types of monologues and dialogues of conversational, educational scientific and journalistic styles; their structural features, pragmatics, verbal and nonverbal means are also indicated. The psychological basis of teaching oral Japanese speech is also elaborated.The blended learning of oral Japanese speech is organized within seven models, of which four are basic and three are auxiliary. The Face-to-Face Driver model, the Activities Rotation model, the Working Space Rotation model, and the Flipped Classroom model are used as the basic ones in the given order, which is determined according to years of study and levels of language knowledge. The Face-to-Face Driver model is aimed at first-year students studying Japanese at the A1 level. The Activities Rotation model is designed for second-year students studying Japanese at the A2 level. The Working Space Rotation model is aimed at third-year students studying Japanese at level B1. The subjects of study within the Flipped Classroom model are fourth-year students studying Japanese at B2 level. It is noted that three more models – Flex, Online Lab and Self-Blend models – are auxiliary and aimed at the partial achievement of individual learning objectives. Such platforms as Google Classroom, Memrise, Kahoot! and YouTube are the most optimal for distance and online instruction of oral Japanese speech aimed at future philologists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського