Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120411000551<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Турянська О. Ф. 
Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання історії в основній школі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. Ф. Турянська ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 44 с. — укp.

Визначено зміст і ознаки всіх компонентів навчально-виховного процесу на уроках історії відповідно до особистісно-орієнтованої освітньої парадигми. Надано визначення стратегічних і тактичних цілей шкільної історичної освіти. Уточнено визначення категорії "зміст шкільної історичної освіти", розроблено класифікацію методів навчання та відповідно до неї створено особистісно орієнтовану типологію уроків історії. Обгрунтовано результати навчання та критерії їх вимірювання, показано як ці компоненти пов'язані між собою та спрямовані на актуалізацію духовних потреб і емоційно-ціннісних ставлень особистості, на розвиток різних видів її інтелекту засобом організації різних видів навчальної діяльності на уроках історії різних типів. Визначено наявність закономірних зв'язків між певними компонентами процессу навчання та певними сферами й якостями особистості учнів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 + С. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА379714 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського