Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20120215000216<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Я. С. Ларіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 36 с. — укp.Визначено методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства та методичні підходи щодо оцінювання економічної ефективності її застосування. Досліджено особливості формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору в контексті перехідної парадигми. Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств аграрного сектору різної спеціалізації та масштабів діяльності. Встановлено вплив чинників зовнішнього середовища на вибір стратегії маркетингу. Розроблено економіко-статистичну модель визначення ефективності реалізації маркетингової стратегії залежно від організаційної та ринкової готовності підприємства. Висвітлено механізми реалізації стратегій та систему заходів впровадження стратегічного маркетингу на мікро-, мезо- та макрорівнях. Запропоновано шляхи підвищення ефективності імплементації маркетингових стратегій з урахуванням пріоритетів державної політики в аграрній сфері. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 Шифр НБУВ: РА377944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|