Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20120116000846<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Божкова В. В. 
Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / В. В. Божкова ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2011. — 31 с.: рис. — укp.

Розроблено й обгрунтовано теоретико-методологічні засади та методичні підходи до статегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств у контексті інноваційного розвитку. Запропоновано нові теоретико-методологічні підходи до такого планування, які грунтуються на визначенні пріоритетності ролі комунікацій у просуванні промислових інновацій на різних ринках. З'ясовано, що запропонована методологія дозволяє вирішувати проблеми управління у сфері інноваційної діяльності окремих суб'єктів господарювання, а також є основою ідеології вирішення комплексу економічних та інноваційних проблем розвитку України.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1
Шифр НБУВ: РА385779 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського