Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20120116000846<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Божкова В. В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / В. В. Божкова ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2011. — 31 с.: рис. — укp.Розроблено й обгрунтовано теоретико-методологічні засади та методичні підходи до статегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств у контексті інноваційного розвитку. Запропоновано нові теоретико-методологічні підходи до такого планування, які грунтуються на визначенні пріоритетності ролі комунікацій у просуванні промислових інновацій на різних ринках. З'ясовано, що запропонована методологія дозволяє вирішувати проблеми управління у сфері інноваційної діяльності окремих суб'єктів господарювання, а також є основою ідеології вирішення комплексу економічних та інноваційних проблем розвитку України. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1 Шифр НБУВ: РА385779 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|