Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111213002237<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Ядвіга Ю. П. Фізичне виховання студентів вищого навчального закладу економічного профілю в період трансформації вищої освіти України в європейський простір : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Ю. П. Ядвіга ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.Вперше підгрунтям навчального процесу з фізичного виховання (ФВ) студентів покладено систему безперервних занять з початкових етапів навчання до безпосередньої самостійної роботи студента над своїм самовдосконаленням і професійною придатністю. Удосконалено зміст професійно-прикладної фізичної підготовки з урахуванням психофізіологічного стану студентів економічних спеціальностей. Розширено та доповнено інформацію про систему постійного моніторингу стану здоров'я студентів і розроблено програму електронного тестування "Паспорт здоров'я". Проаналізовано інформацію про оптимальні умови організації ФВ згідно з метою, завданням, тестовим контролем фізичної підготовленості на різних курсах навчання з урахуванням вимог гігієнічних норм рухової активності, з зацікавленістю студентів до видів спорту та процесійно-прикладної фізичної підготовки. Висвітлено дані про формування мотивації до занять ФВ у межах навчальних і позанавчальних форм за рахунок використання нових видів спорту та фітнес-технологій, що відповідають інтересам студентів. Наведено методику розрахунку оцінювання успішності студента з дисципліни "ФВ" за видами навчальної роботи відповідно до вимог кредитно-модульної системи та шкали ECTS. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 Шифр НБУВ: РА384803 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|