Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111130000649<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Заболотній О. А. 
Педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Заболотній ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Визначено сутність поняття "дидактична компетентність викладача-аграрника" як конструкт чотирьох компонентів: гностичного, мотиваційного, діяльнісного й особистісного. Визначено фактори: професіоналізм викладача спеціальних дисциплін, мотивація магістрантів щодо оволодіння майбутнім фахом, поєднання теоретичної, практичної та психолого-педагогічної підготовки, наявність сучасних засобів навчання, об'єктивний контроль навчальних досягнень магістрантів, зміст навчання магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи". Обгрунтовано педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів-аграрників: активізація навчально-пізнавальної діяльності магістрантів, педагогічно доцільне застосування у навчальному процесі педагогічних технологій, систематичний розвиток мотивації магістрантів до професійно-педагогічного самовиховання. Розроблено модель формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ, яка відображає взаємодію таких блоків: методологічний - мета, методологічні підходи, принципи, методика формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ, змістово-процесуальний - педагогічні умови формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів аграрних ВНЗ (активізація навчально-пізнавальної діяльності магістрантів, педагогічно доцільне застосування у навчальному процесі педагогічних технологій, систематичний розвиток мотивації магістрантів до професійно-педагогічного самовиховання), зміст, форми та методи навчання, технології підготовки для формування гностичного, мотиваційного, діяльнісного й особистісного компонентів дидактичної компетентності, коригувально-результативний - оцінювання, аналіз і корекція результатів сформованості дидактичної компетентності майбутніх магістрів за визначеними критеріями, які характеризують рівні сформованості дидактичної компетентності викладача.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА376967 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського