Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111025001717<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Петриняк У. Я. Удосконалення маркетингової діяльності молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / У. Я. Петриняк ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. — Біла Церква, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.Розроблено теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності молокопереробних підприємств. Досліджено еволюцію концептуальних основ формування системи управління маркетинговою діяльністю й особливості маркетингового забезпечення діяльності даних підприємств. Проведено аналіз існуючих методичних підходів до класифікації поняття маркетингу та маркетингової діяльності, розкрито їх суть, визначено систему показників і методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності молокопереробних підприємств. Проведено економічний аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку виробництва молока та молочної продукції у Львівській області, охарактеризовано споживчий попит на регіональному ринку, проведено оцінювання напрямів маркетингової діяльності цих підприємств. Визначено пріоритетні напрями удосконалення системи управління маркетингової діяльності молокопереробних підприємств, зокрема формування організаційного забезпечення маркетингової діяльності. Розроблено систему оптимізації сировинної бази підприємств, визначено маркетингову стратегію й охарактеризовано шляхи удосконалення асортиментної та збутової політики підприємств. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-211.1 Шифр НБУВ: РА383036 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|