![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111025001504<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Малиношевський Р. В. Соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Р. В. Малиношевський ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.Виокремлено та проаналізовано основні напрями досліджень спадщини В. Сухомлинського у контексті формування цілісного виховного середовища дитини як соціально-педагогічного конструкту. Розкрито сутність і зміст понятійного апарату, визначено поняття "цілісне виховне середовище", передумови його формування у філософсько-педагогічних ідеях. Визначено особливості й обгрунтовано соціально-педагогічні засади формування цілісного виховного середовища у педагогічній практиці В. Сухомлинського, а саме: цілепокладання, принципи та соціально-педагогічні умови, проведено їх філософсько-педагогічне осмислення з позиції досягнень сучасної науки. Досліджено досвід використання ідей педагога щодо формування цілісного виховного середовища у сучасній педагогічній практиці. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.1 + Ч33(4УКР)6-214 Шифр НБУВ: РА381764 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|