Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111025001065<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ярмолюк О. Я. 
Оцінка ефективності інформаційного забезпечення маркетингової діяльності авіакомпаній : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О. Я. Ярмолюк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання вдосконалення теоретичних положень та розробки визначення форм щодо забезпечення результативності маркетингової діяльності авіакомпаній. Досліджено теоретико-методологічні та практичні, теоретичні засади формування ефективного комплексу (ЕК) маркетингових комунікацій (МК) вітчизняних авіакомпаній, його структуру та ефективність. Обгрунтовано, що синергетичний ефект МК виражається у застосуванні складових всього комплексу МК і відрізняється від простого додавання ефектів різних складових. Проаналізовано стан вітчизняного ринку авіатранспортних перевезень, розкрито процес створення ЕК МК авіакомпаніями, визначено тенденції та ефективність його розвитку.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-211.1 ф121
Шифр НБУВ: РА381929 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського