Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20111025000747<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Попова Т. М. Методологічні і дидактичні засади реалізації культурно-історичної компоненти змісту природничо-наукової освіти у загальноосвітній школі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Попова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 44 с. — укp.Подано теоретичне узагальнення й нове розв'язання наукової проблеми визначення та дидактичної реалізації культурно-історичної компоненти змісту природничо-наукової освіти у загальноосвітній школі на сучасному етапі її розвитку. Обгрунтовано необхідність використання знань культурно-історичної спрямованості під час вивчення природничих дисциплін як необхідного фактора формування наукового світогляду та загальної культури учнів. Встановлено основні структурні елементи культурно-історичної складової природничих наук в освіті та у змісті навчання, їх значення, роль і місце в дидактичній системі. Визначено основні підходи, концептуальні засади і на їх базі побудовано та запроваджено у навчальний процес дидактичну модель реалізації культурно-історичної компоненти змісту природничо-наукової освіти у загальноосвітній школі. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)21-3 Шифр НБУВ: РА380706 Пошук видання у каталогах НБУВ
Географічні рубрики:
|
|
|