Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20111025000747<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Попова Т. М. 
Методологічні і дидактичні засади реалізації культурно-історичної компоненти змісту природничо-наукової освіти у загальноосвітній школі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Попова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 44 с. — укp.

Подано теоретичне узагальнення й нове розв'язання наукової проблеми визначення та дидактичної реалізації культурно-історичної компоненти змісту природничо-наукової освіти у загальноосвітній школі на сучасному етапі її розвитку. Обгрунтовано необхідність використання знань культурно-історичної спрямованості під час вивчення природничих дисциплін як необхідного фактора формування наукового світогляду та загальної культури учнів. Встановлено основні структурні елементи культурно-історичної складової природничих наук в освіті та у змісті навчання, їх значення, роль і місце в дидактичній системі. Визначено основні підходи, концептуальні засади і на їх базі побудовано та запроваджено у навчальний процес дидактичну модель реалізації культурно-історичної компоненти змісту природничо-наукової освіти у загальноосвітній школі.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА380706 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського