Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
| Гоблик-Маркович Н. М. Маркетингове забезпечення розвитку туризму в прикордонному регіоні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Н. М. Гоблик-Маркович ; ДНВЗ "Ужгород. нац. ун-т". — Ужгород, 2011. — 20 с. — укp.Досліджено проблеми формування напрямів ефективного маркетингового забезпечення розвитку туризму прикордонного регіону, узагальнено зарубіжний досвід з формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку туризму. Проведено оцінювання індексів попиту та пропозиції на ринку туристичних послуг Закарпатської області та виявлено нестабільні ознаки у співвідношеннях між ними. Доведено, що єдиною просторовою формою організації туризму регіону є туристичний кластер прикордонної території (ТПКТ). Розроблено пропозиції та рекомендації щодо формування у перспективі на його базі транскордонного туристичного кластеру. Сформовано ефективну маркетингову стратегію розвитку туризму прикордонного регіону до 2014 р. Розроблено пропозиції щодо здійснення моніторингу її реалізації. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ЗАК)684.413.58 + У9(4УКР - 4ЗАК)441.358-211.1 Шифр НБУВ: РА382520 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|