Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20110802001320<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Самонова Т. Б. 
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. Б. Самонова ; Європ. ун-т. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Наведено класифікацію функцій маркетингу туристичних підприємств. Сформовано критерії групування туристичних підприємств залежно від стану їх життєвого циклу. Висвітлено теоретичні підходи щодо визначення поняття інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств. Удосконалено теоретичні підходи до методики комплексного оцінювання комплексу просування послуг: оцінювання економічної та комунікативної ефективності. Запропоновано засоби дослідження кон'юнктури ринку туристичних послуг в Україні. Розроблено оптимальну структуру інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств в залежності від стану життєвого циклу, на якому перебувають дані підприємства. Запропоновано удосконалення підсистеми інформаційного забезпечення інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств в напрямку посилення взаємодії базових компонентів: бази даних, банку методів і банку моделей. Розроблено інфологічну модель інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств, яка грунтується на основних функціях менеджменту: плануванні, організації, мотивації та контролі. Запропоновано модель оцінювання результату комунікативного впливу маркетингової комунікативної кампанії.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1
Шифр НБУВ: РА379005 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського