Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20110602000265<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Гузенко С. В. 
Синтаксис рекламного дискурсу : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / С. В. Гузенко ; Ін-т укр. мови. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто комунікативно-прагматичну ситуацію рекламування, яка впливає на мовну організацію рекламного дискурсу. Проаналізовано стилістико-синтаксичні особливості рекламних текстів різних функціонально-семантичних типів. Досліджено семантико-синтаксичні засоби формування зв'язності рекламних текстів, функціональні можливості координації між їх вербальними та невербальними компонентами. З'ясовано засоби формування цілісності рекламних текстів: прагматичні можливості створення єдності, роль семантико-синтаксичних відношень між реченнями, формування денотативного простору рекламних текстів. Висвітлено шляхи реалізації прагматичних інтенцій автора реклами на рівні реченнєвої структури, розкриття стилістичного потенціалу формально-граматичної структури речень. Визначено засоби граматичної вербалізації компонентів речень.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-716 + Ш141.14-22
Шифр НБУВ: РА371033 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського