![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20110104000944<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сінопальнікова Н.М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу в початковій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н.М. Сінопальнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.Обгрунтовано сутність підготовки майбутнього вчителя до застосування інтегрованих форм організації навчання в початковій школі як освітнього процесу, що забезпечує готовність майбутніх вчителів до діяльності інтегрованого характеру (здійснення внутрішньо- та міжпредметної інтеграції у процесі викладання основних шкільних дисциплін). Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови цієї підготовки (організація діяльності викладачів психолого-педагогічних і предметно-методичних дисциплін з упровадження інтегрованого підходу до навчання студентів, спрямованість професійної підготовки до формування у студентів мотиваційно-ціннісного компоненту готовності тощо). Доведено ефективність реалізованих педагогічних умов. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.24 Шифр НБУВ: РА374912 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|