Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100721001545<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Єранкін О.О. 
Трансформація маркетингу агропромислових формувань в умовах глобалізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О.О. Єранкін ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2010. — 33 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення теоретичних і практичних аспектів забезпечення формування та трансформації маркетингу агропромислових формувань України на основі розробки інструментарію впровадження його сучасних концепцій з урахуванням впливу на їх розвиток процесу глобалізації. Досліджено еволюцію та сучасні тенденції розвитку маркетингу. Висвітлено логіку трансформації концепції маркетингу в історико-цивілізаційному аспекті. Обгрунтовано концептуальні засади формування парадигми маркетингу за умов глобалізації. Виявлено закономірності трансформації маркетингових концепцій в АПК України, розроблено періодизацію евоюції маркетингу, досліджено процес утворення нових типів агропромислових формувань. Розроблено методику визначення рівня консолідації та глобалізації агропродовольчих ринків, виявлено основні закономірності цих процесів в АПК України. Досліджено вплив глобальних проблем і державної аграрної політики України на формування маркетингових стратегій вітчизняних підприємств АПК, визначено перспективи розвитку агробізнесу в Україні у контексті глобальної продовольчої проблеми. Розглянуто трансформацію маркетингового середовища агробізнесу в Україні за умов глобалізації та світової економічної кризи. Розкрито сутність процесу спотворення цінових трендів і запропоновано методологію їх ідентифікації. Розроблено концептуальні засади розвитку сучасної концепції маркетингу підприємств АПК різних типів, визначено перспективи капіталізації агробізнесу та брендингу в АПК України, розглянуто методики маркетингових досліджень кон'юнктури аграрних ринків з урахуванням впливу глобалізації.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.43-211.1
Шифр НБУВ: РА371732 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського