| Донченко І.А. Педагогічні умови розвитку професійної самосвідомості майбутніх викладачів вищого навчального закладу в процесі магістерської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.А. Донченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.Висвітлено проблеми розвитку професійної самосвідомості майбутніх викладачів ВНЗ у процесі магістерської підготовки. Визначено сутність цього явища як складної інтегративної системної професійної якості, що забезпечує відображення у професійній Я-концепції викладача особливостей його професійної самоорганізації у межах науково-дослідної, методичної, викладацької, організаційної діяльності та їх усвідомлення на основі професійно-педагогічної рефлексії. Розкрито структуру професійної самосвідомості як єдності професійної Я-концепції, професійної самоорганізації та професійної рефлексії. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність педагогічних умов, що забезпечують ефективність розвитку професійної самосвідомості майбутніх викладачів ВНЗ у процесі магістерської підготовки. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ю952.2 + Шифр НБУВ: РА370052 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|