Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100426002567<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Співаковська Т.В. 
Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.В. Співаковська ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено систематизацію стратегічних альтернатив, інструментів і субстратегій міжнародної маркетингової стратегії підприємства залежно від рівня її розроблення. Визначено фактори, що впливають на результативність експортної діяльності українських машинобудівних підприємств. На підставі комплексного дослідження залучення українських машинобудівних підприємств у міжнародну діяльність запропоновано механізм формування міжнародних маркетингових стратегій, який поєднує сукупність послідовних організаційних заходів, методів і інструментів для розроблення, реалізації та контролю стратегії. Запропоновано інструментарій для розроблення підприємствами стратегії виходу на зарубіжний ринок, удосконалено послідовність прийняття стратегічних рішень щодо вибору міжнародних ринків. Наведено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових стратегій машинобудівних підприємств за умов інтернаціоналізації ринків.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА369074


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського