Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100426002477<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Пипенко І.С. 
Управління маркетинговими можливостями автотранспортного підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.С. Пипенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено теоретичні та розроблено методологічні засади управління маркетинговими можливостями автотранспортного підприємства (АТП). Розроблено модель процесу формування маркетингових можливостей підприємства на підставі методології структурного аналізу IDEF0. Сформовано систему управління маркетинговими можливостями підприємства, запропоновано методичний підхід щодо їх визначення, який грунтується на максимізації відповідності вимог суб'єктів середовища безпосереднього оточення (СБО) та пропозиції АТП за рахунок циклічного перерозподілу використання зусиль згідно різних елементів комплексу маркетингу. Запропоновано класифікацію станів взаємодії підприємства з суб'єктами СБО. Обгрунтовано доцільність застосування інструментарію математичної теорії ігор для моделювання оптимальних параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-211.1 +
Шифр НБУВ: РА368535


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського