| Синоруб Г.П. Поняття конфліктного наповнення діяльності мас-медіа в теорії соціальних комунікацій (контекст формування поведінки аудиторії) : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / Г.П. Синоруб ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 16 с. — укp.Зазначено, що журналістська діяльність тісно пов'язана з суспільно-соціальною діяльністю, а саме: комунікативною активністю, складовою якої і є мас-медіа. Виділено типи причетності мас-медіа до конфліктних ситуацій, проаналізовано управління конфліктом на кожному етапі його проходження, обгрунтовано основні стратегії вирішення конфліктних ситуацій. Найкращою профілактикою психологічної залежності, маніпулювання, вирішення конфліктних ситуацій, контролю свідомості є розвиток в аудиторії комунікативних вмінь. Створено класифікацію комунікативних вмінь аудиторії в сприйнятті медіаконфліктів, розроблено типологію аудиторії за вмінням переживання конфліктів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.4 + Шифр НБУВ: РА368641
Рубрики:
|