![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100324003126<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Кундєєва Г.О. Інноваційні процеси в діяльності м'ясопереробних підприємств з позиції маркетингу розвитку новацій : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г.О. Кундєєва ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2009. — 21 с. — укp.Проаналізовано роль інноваційної діяльності в розвитку вітчизняних м'ясопереробних підприємств. Розглянуто механізм розвитку новацій з позицій системної та просторової дифузії, що дозволяє вирішити проблему відтворення інновацій на підприємстві. Запропоновано алгоритм інноваційного прогнозування та методи прогнозування на окремих етапах інноваційного процесу. Висвітлено проблеми інноваційної діяльності м'ясопереробних підприємств, охарактеризовано перспективи розвитку окремих сегментів ринку ковбасних вибробів. Наведено методику прогнозування інноваційного процесу в діяльності м'ясопереробних підприємств у контексті маркетингу розвитку новацій. Визначено послідовність організаційних дій із впровадження новацій процесового та продуктового типів у виробництво із врахуванням цілей підприємства, його потенційних можливостей, зміни зовнішнього середовища, прогнозу розвитку ринкових сегментів ковбасних виробів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-55-211.1 + Шифр НБУВ: РА367126
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|