| Павлюк Р.О. Формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.О. Павлюк ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.Розроблено зміст, методику, модель і педагогічні умови формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії, визначено критерії їх оцінювання та рівні сформованості. До наукового обігу введено поняття "віртуальне педагогічне середовище", "віртуальна педагогічна взаємодія" та "віртуально-навчальне іншомовне середовище". Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено ефективність розвитку креативного потенціалу майбутніх педагогів шляхом використання тренінгових систем, мистецьких педагогічних та арт-терапевтичних технологій. Доведено, що формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії може бути ефективним за умови активного розвитку креативно-віртуальних умінь як комплексу креативно-комунікативних умінь (інтелектуальні, емоційні та поведінкові особливості індивіда, які сприяють нестандартному, нешаблонному рішенню ситуацій, що виникають у процесі спілкування, вибору найбільш ефективних стратегій поведінки), віртуальних умінь (навички роботи з комп'ютером, розвитку уяви та фантазії дитини засобами залучення до участі у віртуальному педагогічному процесі), педагогічно-креативні уміння (здатність породжувати нові, унікальні ідеї та реалізовувати власний творчий потенціал, уміння розвивати креативність вихованців, впливати на формування їх особистості засобами мистецтва). Наведено рекомендації щодо удосконалення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов, експериментально підтверджено їх ефективність. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч314 + Ю945.1 + Ш12-913-1 + Шифр НБУВ: РА368257
Рубрики:
|