![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20100324000953<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Горбачов П.Ф. Концепція формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / П.Ф. Горбачов ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 39 с. — укp.На основі теорії транспортних систем і принципів системного аналізу, розроблено концепцію формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах. Показано, що транспортні фактори недоцільно використовувати за розрахунків матриць трудових кореспонденцій, а формування матриці розглядати як випадковий процес розподілу відомих місткостей транспортних районів з прибуття та відправлення між її елементами. Для одержання достовірних результатів формування систем маршрутного пасажирського транспорту в містах запропоновано інтервальну концепцію моделювання потреб населення в трудових пересуваннях. Введено поняття привабливості шляху прямування маршрутним транспортом. Розроблено спосіб розрахунку відносної привабливості шляхів на основі ймовірності використання альтернативних шляхів, визначеного за допомогою імітаційного експерименту закону розподілу часу очікування транспорту на зупинці, шляхом розв'язку системи інтегральних рівнянь та одержано коефіцієнт функції привабливості. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О808.5 + Шифр НБУВ: РА367359
Рубрики:
|
|
|