| Туніцька Ю.М. Забезпечення конкурентних переваг підприємств за умов відкритості національного ринку : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.М. Туніцька ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2009. — 22 с. — укp.На підставі концептуальних принципів формування конкурентних переваг (КП), властивостей і чинників, що їх визначають, розроблено цілісну методику оцінки КП вітчизняних підприємств з переробки молока та виробництва сиру за умов висококонкурентних (внутрішнього та зовнішнього) ринків. На базі розроблених методичних підходів, з використанням поєднання методів аналізу ієрархій та експертних оцінок прийняття рішень Байєса, здійснено оцінку КП, встановлено джерела їх формування. Наведено методику виходу підприємства з наявними КП на зовнішній ринок за умов невизначеності зовнішнього середовища. Висвітлено основні стратегічні напрями поведінки вітчизняних підприємств даної галузі на зовнішніх ринках молокопродукції. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-13 + Шифр НБУВ: РА367798
Рубрики:
Географічні рубрики:
|