Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20090728000884<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Денисенко А.О. 
Організація моніторингу у виховної системи вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.О. Денисенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми організації моніторингу виховної системи педагогічних ВНЗ. Розкрито особливості освітнього моніторингу, показано його значення як засобу покращання стану виховної системи педагогічного ВНЗ, який сприяє самоактуалізації особистості педагога (куратора студентської групи та майбутнього вчителя). Запропоновано визначення поняття "моніторинг виховної системи вищого педагогічного навчального закладу" як комплексу заходів щодо збору й аналізу інформації з метою вивчення й оцінювання якості професійної підготовки та прийняття рішень про розвиток виховного процесу на підставі аналізу виявлених типових особливостей і тенденції. Вперше науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови організації моніторингу виховної системи педагогічного ВНЗ, якими є: підготовка педагогічного колективу до проведення моніторингу виховної системи; організація взаємодії всіх суб'єктів педагогічного процесу на етапі моніторингової діяльності та їх забезпечення методичним інструментарієм. Доведено, що дані умови сприяють формуванню психологічної готовності викладачів до моніторингової діяльності, розвитку моніторингової компетентності суб'єктів педагогічного процесу, покращанню якості моніторингу та функціонування виховної системи педагогічного ВНЗ (упорядкованості виховної діяльності, згуртованості колективу викладачів і студентів, вихованості майбутніх учителів, створенню сприятливого виховного середовища). Розроблено методики реалізації визначених умов організації моніторингу виховної системи педагогічного ВНЗ. Розкрито сутність поняття моніторингової компетентності викладача педагогічного ВНЗ як сукупності знань, умінь, навичок та особистісних якостей, які забезпечують ефективність моніторингу різних аспектів педагогічного процесу або виховної системи. Встановлено показники та критерії визначення ефективності організації моніторингу виховної системи педагогічних ВНЗ.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.3 + Ч489.514(4УКР) к8 +
Шифр НБУВ: РА362262


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського