Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20090625001774<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лучинкіна А.І. 
Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.І. Лучинкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально-дезадаптовною поведінкою. Розкрито зміст поняття соціального середовища школи як сукупності взаємовпливів учнів, педагогів, батьків під час навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду усіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їх субкультур. З'ясовано, що наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов'язана з рівнем розвитку соціального середовища класу: найбільшу кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою зафіксовано на рівні розвитку "розпад на групи", найменшу - на рівні "об'єднання". Встановлено, що ступінь дезадаптації учнів також зростає відповідно до рівня розвитку соціального середовища класу. Доведено, що найбільше посилюється ступінь дезадаптації на рівні розвитку "розпад на групи". Зроблено висновок, що соціальна дезадаптація учнів достовірно пов'язана з їх низьким соціометричним статусом і високим рівнем тривожності, а також низьким соціометричним статусом і неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Розроблено модель соціально-психологічної корекції особистості соціально дезадаптованих учнів, яка базується на роботі з шкільним соціальним середовищем в цілому із застосуванням спеціальних технологій.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю949.244 с +
Шифр НБУВ: РА362646


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського