Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20090603001955<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Лютко Н.В. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Лютко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 19 с. — укp.Визначено теоретико-методологічні засади дослідження політичної реклами за умов сучасних виборів. З'ясовано її суть і види та установлено залежність функцій від моделей виборчих компаній. Досліджено механізми впливу політичної реклами на свідомість виборця та розкрито основні гіпотези електоральної поведінки. З'ясовано складну взаємозумовленість даної реклами та ціннісної підсистеми нормативної системи суспільства. Виділено основні види й особливості регулювання рекламної діяльності. На підставі вивчення широкої емпіричної бази комплексно охарактеризовано особливості політичної реклами в Україні. Рекомендовано систему конкретних заходів щодо підвищення ефективності її регулювання та запобігання маніпуляціям свідомістю виборця. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф3(4УКР)68 + Шифр НБУВ: РА361700
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|