Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2009020300288720090203002887<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Левшукова Т.М. 
Формування маркетингового механізму кредитування підприємств АПК : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.М. Левшукова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичне забезпечення та практичні рекомендації щодо формування та впровадження маркетингової діяльності агровиробників на ринку кредитних ресурсів для АПК. На підставі комплексного маркетингового дослідження виявлено особливості та закономірності формування ринку кредитних ресурсів для АПК. Визначено рівень впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємств на ринку кредитних ресурсів, встановлено ефективність функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах аграрної галузі. Обгрунтовано методичні підходи до формування дієвого маркетингового механізму кредитування на підставі розробки стратегій розвитку маркетингової діяльності та засобів комплексу маркетингу. Узагальнено зарубіжний досвід маркетингової діяльності на ринку кредитних ресурсів з метою його адаптації до умов України. Визначено економічний ефект впровадження маркетингового механізму кредитування підприємств АПК на підставі моделі ефективності маркетингового механізму кредитування.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.226.321 +
Шифр НБУВ: РА360031


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського