Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2009020300110620090203001106<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Дробязко І.М. 
Маркетингова спрямованість діяльності органів місцевого самоврядування : автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.04 / І.М. Дробязко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано заходи щодо впровадження маркетингових підходів у діяльність органів місцевого самоврядування з урахуванням особливостей існуючого рівня їх розвитку та специфіки взаємодії зі споживачами послуг. Розкрито можливості використання маркетингових технологій діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, що пов'язано з поширенням на їх діяльність принципів нового публічного менеджменту. Визначено особливості маркетингової діяльності у сфері публічного управління, пов'язані зі специфікою продукту, характером відносин між виробником і споживачем послуги, обмеженістю ресурсних можливостей, відкритістю та прозорістю управлінських процесів. На підставі узагальнення досвіду функціонування місцевого самоврядування розвинутих країн визначено переваги впровадження "територіального" маркетингу й умови його використання в Україні. Запропоновано виокремити процес формування управлінської послуги як такий, що є більш тривалим за часом, ніж безпосередньо її надання, та залучити до здійснення початкових етапів споживачів. Розроблено механізм реалізації соціального маркетингу в органах місцевого самоврядування, функціонування якого передбачає такі дії: виявлення проблем за допомогою технологій суцільного управління якістю та регулювання взаємовідносин з громадянами; формування цілей маркетингової програми; визначення цільових груп; розробка загального плану програми та її конкретних складових за допомогою даних технологій; здійснення впливу на цільові групи; оцінювання ефективності реалізації маркетингової програми. Удосконалено процес здійснення територіального маркетингу за рахунок залучення до формування відповідної стратегії членів територіальної громади. Запропоновано підходи до використання таких маркетингових технологій, як комплексне управління якістю, "шість торкань", керування взаємовідносинами з громадянами, реалізація яких сприятиме підвищенню результативності діяльності органів місцевого самоврядування з регулювання процесів соціально-економічного розвитку територіальних громад.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-91 +
Шифр НБУВ: РА359918


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського