Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000994<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Петриченко П.А. Формування маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / П.А. Петриченко ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2008. — 20 с. — укp.Досліжено теоретичні та практичні проблеми побудови маркетингової інформаційної системи для підприємств санаторно-курортного комплексу. Проаналізовано сучасні підходи щодо створення системи. Обгрунтовано принципи її формування. Розроблено концептуальні положення щодо зазначеної системи, а також етапи її структурування, що реалізують цю концепцію та дозволяють сформувати функціональну частину системи. За результатами дослідження розроблено методичні підходи до формування комплексу маркетингових завдань у складі маркетингової інформаційної системи санаторно-курортного комплексу. Удосконалено моделі та методи розв'язання завдань прогнозування попиту щодо санаторно-курортних послуг. З метою з'ясування позиціювання даної послуги на ринку та вибору для неї маркетингової стратегії запропоновано модифікацію матриці Мак-Кінзі, яка базується на визначенні показників: привабливості ринку санаторно-курортних послуг; конкурентної позиції підприємства санаторно-курортного комплексу; конкурентоспроможності санаторно-курортної послуги. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)684.413.58 + У9(4УКР)271.298 + Шифр НБУВ: РА357728
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|