| Гура О.І. Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.І. Гура ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.Розкрито теоретичні та методологічні засади дослідження психолого-педагогічної компетентності викладача ВНЗ та процесу її формування. Визначено та науково обгрунтовано суть цього феномену як особистісно-професійної системної якості педагога. Розроблено й апробовано професіограму викладача ВНЗ, що відображає взаємозв'язок основих видів його діяльності, завдань, знань, умінь і професійних якостей, а також спрямовану на визначення мети, змісту та результату професійної підготовки. Розроблено й науково обгрунтовано модель освітнього процесу, науково-методичну систему формування психолого-педагогічної компетентності викладачів ВНЗ за умов магістерської підготовки й експериментально доведено її ефективність. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч481.421 + Ч481.421 Шифр НБУВ: РА358331
Рубрики:
|